חשד לרצח בצפון: צעיר כבן 20 נורה למוות בכפר יאסיף

תושב המקום נורה ופונה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל, שם כעבור זמן קצר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים ואספה ממצאים בזירה. נסיבות האירוע נבדקות

זמן צפייה: 01:38

חשד לרצח בצפון: תושב כפר יאסיף בן 20, אדהם נאטור, נורה הערב (שלישי) למוות במועצה המקומית. תחילה הוא פונה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל, אך כעבור זמן קצר הצוות הרפואי במקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים ואספה ממצאים בזירה. נסיבות האירוע נבדקות.

מוקדם יותר היום, כזכור, פריד חלאף אבו סיף, צעיר בן 20, נהרג כתוצאה מירי ברחוב המחרוזת ביפו. נער נוסף נפצע אנוש באירוע. השניים פונו לבית החולים וולפסון, ושם נקבע מותו של ההרוג. בהמשך, הנער הועבר לבית החולים איכילוב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הקלטות אשכנזי: "כוכבי טיפוס, לא מעריך שעשיתי אותו ראש אמ"ן"

אחרי סערת ההתבטאויות: הח"כ המיועד מש"ס ויתר על חברותו בכנסת

מגמת העלייה נמשכת: 258 חולי קורונה אובחנו בארץ ביממה האחרונה

אדהם נאטור, בן ה-20 שנורה למוות בכפר יאסיף
אדהם נאטור, בן ה-20 שנורה למוות בכפר יאסיף | צילום: באדיבות המשפחה

קרובת משפחה של הנער שנפצע אנוש סיפרה כי "החזקתי לו את היד וראיתי שהוא עדיין חי". היא הביעה את מורת רוחה ותהתה: "איפה המשטרה ומג"ב? רק באים לכאן בשביל הסמים? שיחפשו את הרוצחים. זה מאפיה".

מפקד תחנת משטרת, יפו סנ"צ איציק כהן, הגיע לזירת האירוע וסיפר כי "כוחות גדולים שהגיעו למקום איתרו זירה עם כתמי דם. על פי דיווח מד"א, פונו שלושה פצועים מהמקום - שניים במצב קשה, כאשר לצערנו אחד מהם מת. חקירת האירוע החמור הזה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א".