אחרי סערת ההתבטאויות: הח"כ המיועד מש"ס ויתר על חברותו בכנסת

פרסום ראשון: הרב ברוך גזהיי, שהיה אמור להיכנס לכנסת בזכות החוק הנורבגי, הודיע לדרעי כי הוא מתפטר מהסיעה. זאת, לאחר שפורסם סרטון שבו אמר: "אחת הסיבות לסרטן השד – מחשוף בחלק העליון"

זמן צפייה: 02:24

פרסום ראשון: הרב ברוך גזהיי, חבר ברשימת ש"ס שהיה אמור להיכנס לכנסת בזכות החוק הנורבגי, הודיע הערב (שלישי) ליו"ר סיעתו השר אריה דרעי כי הוא מוותר על חברותו בכנסת ומתפטר מהרשימה. זאת, בשל הסערה שהתעוררה לאחר שפורסמו התבטאויות מעוררות מחלוקת שלו.

בין היתר, תועד גזהיי אומר כי "אחת הסיבות שבגללן נשים סובלות מסרטן השד היא חשיפת החלק העליון". "העיניים של כולם שם ואז נהיה להן עין הרע", אמר גזהיי והוסיף כי "זו אחת הסיבות שבגללן נשים בהיריון מפילות. כי אישה נכנסת להיריון - וישר תמונה בפייסבוק".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

עובדת מעון רה"מ לאחר התביעה נגדה: "חשבתי שאקבל מגהץ בראש"

הקלטות אשכנזי: "כוכבי טיפוס, לא מעריך שעשיתי אותו ראש אמ"ן"

הקלטות אשכנזי: "כוכבי טיפוס, לא מעריך שעשיתי אותו ראש אמ"ן"

הרב ברוך גזהיי מרשימת ש''ס
הרב ברוך גזהיי מרשימת ש''ס | צילום: חדשות 13

במקרה אחר, דיבר על נשים שלובשות חולצות בטן. "מה, אתם חושבים שנוח לנשים ללכת עם הגופיות המסכנות האלה? תראו אותן איך הן עובדות, עכשיו צריכה להוריד משהו למנהל שלה בעבודה. איך היא מטפסת על הסולם? ככה, עם יד אחת ככה ויד אחת ככה. זאת, צריך לשלם לה חצי משכורת. מה, זו מוגבלת".

"ראיתם פעם את מלכת אנגליה עם גופייה? למה בת ישראל, מה, את פחות מהגויה המשוקצת הזאת? אישה צריכה להיות צנועה. אימהותינו הקדושות מסרו את החיים שלהן על הצניעות שבטעות לא יראו לה איזו אצבע", הוסיף.

הלילה, כזכור, הכנסת אישרה את החוק הנורבגי בקריאה שנייה ושלישית. 66 ח"כים הצביעו בעד החוק, שנועד לאפשר לשרים להתפטר מהכנסת ולהכניס במקומם את הבאים אחריהם ברשימת הסיעה, ו-43 הצביעו נגד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נעדר מההצבעה לאחר מחלוקות רבות מול גנץ בעניין החוק, ובכחול לבן זעמו על כך. אתמול, השניים נפגשו ודנו במשך שעות ארוכות בניסיון ליישר את ההדורים והגיעו לאיזושהי הסכמה.