חשד לרצח בחיפה: אם חד הורית ל-4 ילדים נמצאה ירויה בדירה בעיר

צוות מד"א שהגיע לדירה שברחוב כרמל, מצא את מייסר עותמאן בת ה-27 כשהיא ללא סימני חיים, כאשר על גופה פציעות חודרות, וקבע את מותה. המשטרה גבתה עדות מחברתה ששהתה עמה בזמן המעשה

זמן צפייה: 04:12

חשד לרצח: מייסר עותמאן, אישה בת 27 ואם חד הורית לארבעה ילדים, נורתה הבוקר (רביעי) למוות בדירה שברחוב כרמל בעיר חיפה. צוות מד"א שהגיע לזירה מצא את האישה כשהיא ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותה. המשטרה גבתה את עדותה של בחרתה של עותמאן, ששהתה עמה בדירה בזמן המעשה.

אחמד טואפשי, חובש בכיר במד"א, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. ראינו אישה מחוסרת הכרה עם פציעה חודרת בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

9 שנות מאסר וחצי לצעיר שדרס למוות שני רוכבי אופניים בשרון

הושגה פשרה: תושבי אביתר יעזבו את המאחז שהקימו עד סוף השבוע

ברגע האחרון – שינוי במתווה החל"ת: יותר אוכלוסיות יקבלו אבטלה

שכנתה של עותמאן סיפרה לחדשות 13 כי "לפני שלושה ימים ראיתי אותה בפעם האחרונה. היא הייתה גרה כאן שנים. אני לא מכירה את הגרוש שלה או איזשהו סכסוך ביניהם".

עולה נג'מי-יוסף, מנהלת מנהלת העמותה "יוזמות אברהם", אמרה בתגובה לרצח: "הרצח של עותמאן לעיני ילדיה קורע את הלב. כ-20 נשים נרצחות בישראל מדי שנה, מחציתן נשים ערביות. למרות שב-2018 אושרה תוכנית למאבק באלימות במשפחה, היא לא תוקצבה כראוי. היום, כ-45% מהשוהות במקלטים - הן נשים ערביות. קוראות לממשלה לתקצב באופן מיידי את התוכנית שלה למיגור האלימות במשפחה".