דקירת הנער מחוץ למועדון הלהט"ב: נעצר חשוד שלישי בפרשה

המשטרה הודיעה כי עצרה חשוד שלישי, בן 24 מצפון הארץ, שעל פי החשד היה מעורב בדקירת בן ה-17 ב"בית דרור" שבתל אביב. הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה יוחלט האם להאריך את מעצרו

זמן צפייה: 01:06

המשטרה עצרה הערב (חמישי) חשוד שלישי, בן 24 מצפון הארץ, בדקירת הנער בן ה-17 מחוץ להוסטל "בית דרור" של קהילת הלהט"ב בשכונת התקווה שבתל אביב בשבוע שעבר. החשוד נעצר בדרום הארץ בחשד למעורבות במעשה, והובא לחקירה שבסיומה יוחלט האם להאריך את מעצרו. זאת לאחר שמוקדם יותר השבוע נעצרו שניים מבני משפחתו של הנער.

לכתבות נוספות בנושא >> 

הדקירה בהוסטל לנוער גאה: שניים מבני משפחתו של בן ה-17 נעצרו

תיעוד מזירת הדקירה בהוסטל הלהט"בי: רכבו של החשוד ועימות אלים

נער נדקר מחוץ להוסטל של קהילת הלהט"ב בת"א; מצבו קשה

זירת האירוע בה נדקר צעיר בן 17
זירת האירוע בה נדקר צעיר בן 17 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ביום שלישי, כאמור, פורסם כי שניים מבני משפחתו של הנער שנדקר, צעירים בני 23 ו-28, הסגירו את עצמם למשטרה ונעצרו. הם נחקרו בחשד כי דקרו את הנער פעמים רבות והותירו אותו במצב קשה.

ביום שישי שעבר נדקר בן ה-17 מחוץ להוסטל "בית דרור" של קהילת הלהט"ב בשכונת התקווה שבתל אביב. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים איכילוב כשהוא במצב קשה, וסובל מדקירות רבות. לאחר ניתוח התייצב מצבו של הנער, והוא הועבר לטיפול נמרץ במצב קשה אך יציב. בהמשך חזר הפצוע לנשום עצמאית, ומצבו מוגדר כעת בינוני.

מבדיקה ראשונית עולה כי החשוד בדקירה יצא מרכב שחנה בסמוך – ותקף את הנער. הרקע לאירוע נבדק כאמור, וייתכן כי מדובר בסכסוך משפחתי על רקע נטייתו המינית.

מפגינים להט"בים חוסמים את צומת עזריאלי
מפגינים להט''בים חוסמים את צומת עזריאלי, ארכיון | צילום: חדשות 13

"כשהגענו למקום ראינו צעיר שוכב בהכרה מעורפלת ברחוב, סמוך לכניסה לבניין, כשהוא סובל ממספר פצעי דקירה בגופו", סיפרו אנשי מד"א רוסטיסלב שטדלין ואליאור יוסף. "מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים מסכני חיים. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי ומתן תרופות לבית החולים".

מהמרכז הגאה של עיריית תל-אביב-יפו נמסר אז בתגובה לדקירה: "פשעי שנאה הם פשעי שנאה, ולא משנה מי היד שאחזה בנשק. הנערות והנערים ב'בית דרור' נמלטים ממציאות בלתי אפשרית שבה נשקפת לעתים קרובות סכנה ממשית לחייהם ומגיעים למקלט בטוח, תומך ומסייע. האחריות שלנו כחברה היא להיות כל הזמן מקלט מפני שנאה, אלימות ולהט"בופוביה".