אחרי שרעייתו ואביה נחקרו: האם נהג המונית לא נעלם סתם כך?

לפני שנתיים נעלם ישראל מכלוף מביתו, והיעלמותו עוררה סימני שאלה קשים. בחקירה נשאלה אשתו מדוע לקח לה 8 ימים לדווח למשטרה, ואביה עומת עם עדות שעלולה לסבכו במעורבות בהיעלמות

זמן צפייה: 11:40

לפני שנתיים נעלם ישראל מכלוף, נהג המונית, מביתו שבמושב בית נקופה הסמוך לירושלים. ההיעלמות שלו עוררה סימני שאלה קשים. הוריו הפנו בזהירות אצבעה לעבר רעייתו איה אפשטיין ואביה אהוד. השבוע המשטרה חקרה באזהרה את הרעייה והאב בחשד לשיבוש חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע. המשטרה גם חפרה סביב הבית, בתוך שטח הנחלה, בניסיון למצוא את ישראל.

תיק תעלומת מכלוף עבר לחקירה של ימ"ר ירושלים. אם בעבר חשדו שמכלוף יצא את הארץ בדרך לא רשמית, היום הכיוון שונה. החשד הוא שמישהו פגע בו והעלים אותו לאיזה בור. החוקרים מנסים להבין מדוע ישראל השאיר את המונית שלו, את צרור המפתחות שלו, בעיקר את מכשיר הפלאפון שלו בבית. אם חבר אכן אסף אותו מהבית, כמו שטענה רעייתו, אז איך אין לכך תיעוד במצלמות של היישוב?

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הותר לפרסום: ארבעה נעצרו בחשד למעורבות ברצח הצעיר באשדוד

הפסיכיאטר: החשוד ברצח הבכיר במשמר בתיהמ"ש לא אחראי למעשיו

החבר הקרוב של ראש העיר ר"ג – שהפך לאחד האנשים החזקים בעירייה

ישראל מכלוף, נהג המונית שנעלם לפני כשנה
ישראל מכלוף, נהג המונית שנעלם לפני כשנה | צילום: חדשות 13

רעייתו איה אמרה בעדותה במשטרה שנפרדה מבעלה בשבת בשמונה וחצי בבוקר, כשהיא יצאה מהבית עם הילדים והוא עוד נמנם בחדר השינה. השבוע נחקרו איה ואביה באזהרה. החוקרים שאלו את איה "למה לקח לך שמונה ימים תמימים להתלונן במשטרה שבעלך נעלם?" אבל את המהלומה העיקרית הנחיתו החוקרים על אהוד אפשטיין, האבא של איה.

אמרו לו כי "בידינו עדות של הרועה הבדואי שמתגורר במשק שלך שטוען שסיפרת לו שהעלמת את ישראל מכלוף בשטח של המשק". ביום חמישי פשטו שוטרי ירושלים על השטח החקלאי של משפחת אפשטיין. הם חפרו באדמה וניסו למצוא ממצאים מישראל מכלוף. עורך הדין של איה טוען שזה מפריך את עדותו של הרועה. בשטח החקלאי, מסביב לבית, המשטרה לא מצאה גופה. פתרון תעלומת "לאן נעלם ישראל מכלוף" התקדם ואז נעצר שוב. הוריו ימשיכו לחיות לפי שעה בידיעה, אבל באי-ודאות.