פרשת הרצח הכפול: חשוד מרכזי הודה במעורבותו והפליל אחרים

אחד החשודים המרכזיים בפרשת רצח הנער ניסים שטרית מלפני 30 שנה הודה במעורבות במעשה והפליל שלושה חשודים אחרים, בהם בנו של שר לשעבר. לטענתו, הם לא התכוונו לרצוח • פרסום ראשון

זמן צפייה: 03:21

פרשת הרצח הכפול מלפני 30 שנה: אחד החשודים המרכזיים הודה היום (רביעי) במעורבותו ברצח ניסים שטרית, ואף הפליל שלושה חשודים נוספים - בהם בנו של השר לשעבר. בחקירתו טען כי לא התכוון לרצוח.

מוקדם יותר היום, בדיון הארכת המעצר שהתקיים לאחד החשודים בפרשה הצהירה המשטרה לראשונה כי היא יודעת מי היו הרוצחים ומה היה חלקו של כל אחד מהחשודים. בדיון אמר נציג המשטרה כי התברר שרציחתו של נסים שטרית התרחשה ב-2 בפברואר 1986, שלושה ימים לפני התלונה שהוגשה בנוגע להיעדרותו. כמו כן, נודע למשטרה כי החטיפה בוצעה זמן קצר לפני הרצח.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מתקפת הסייבר: נפתחה חקירה נגד החברה שנפרצה בחשד לרשלנות

לדרישת רע"ם: הממשלה אישרה הקמתם של 3 יישובים בפזורה הבדואית

מינוי בעייתי? מאיר שטרית ימונה לחבר בוועדה לבחירת היועמ"ש

Ejljsy
הרב אליעזר ברלנד בדיון בהארכת מעצרו

הבוקר פורסם באתר חדשות 13 כי המשטרה מקיימת פעילות אינטנסיבית במרחב ירושלים למציאת גופתו של שטרית.

כזכור, בחודש שעבר החלה המשטרה לעצור חשודים הקשורים לקהילת "שובו בנים" של ברלנד, במעורבות במקרי רצח והיעדרות שהתרחשו באמצע שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 באזור ירושלים. השבוע נעצר גם הרב ברלנד שנמצא במאסר ואתמול נודע כי הוא קשר את עצמו לחשדות נגדו. אמש פורסם במהדורה המרכזית כי בעבר הגיע אחיו של שטרית לברלנד ושאל אותו אם צריך להגיד קדיש על אחיו - וברלנד השיב בחיוב.