מורה ממרכז הארץ נעצר בחשד שביצע עבירות מין בתלמיד בן 13

הנער התלונן כי הגבר בן ה-61, שמלמד אותו בבית הספר, הטריד אותו מינית. המורה נחקר במשטרה. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בשלושה ימים. חקירת האירוע נמשכת

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

מורה בן 61, המתגורר במרכז הארץ, נעצר אתמול (חמישי) בחשד שביצע עבירות מין בתלמיד בן 13. זאת, לאחר שהנער הגיש נגדו תלונה במשטרה. המורה נחקר, והיום בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בשלושה ימים. חקירת האירוע נמשכת.

כזכור, לפני כשבועיים הוגש כתב אישום נגד מורה בן 28 מלוד, שלימד בבית ספר בפתח תקווה, בגין ביצוע עבירות מין בתלמידיו, במהלך שיעורים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. זאת, לאחר שנעצר לפני כחודש.

לעוד כתבות בנושא:

"טען שהיה קורבן להתנהגות הילדים": מורה הואשם בעבירות מין

"הפשיל מולן מכנסיים": מורה מהשרון חשוד בעבירות מין בתלמידות

שני תושבי ראשון לציון נעצרו בחשד לאונס נערה בת 15

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

על פי כתב האישום, המורה, שלימד רובוטיקה בכיתות א'-ד', נהג לנעול את דלת הכיתה, ו"לשחק" משחק, שבמהלכו התחכך בגופם לשם סיפוקו המיני, ואף ביקש מהם להרים את חולצתו וללטף את בטנו ואת חזהו. כל זאת, כשדלת הכיתה נעולה ביוזמתו.

עוד עולה מכתב האישום, כי לפני כשלושה שבועות, במסגרת שיעור, אפשר המורה לתלמידיו להפשיט אותו לחלוטין, וביצע בהם, ילדים וילדות, מעשים מגונים. מבקשת מעצרו עולה כי בחקירתו במשטרה, סירב המורה לקחת על עצמו את האחריות למעשים.

"האירועים מגלים כי המורה אינו מצליח לשלוט בדחפיו המיניים פעם אחר פעם ואינו מהסס לבצע את זממו חרף היותו במסגרת של בית הספר", נכתב בבקשת מעצרו. "בחקירותיו, הנאשם מציג הדברים פעמים רבות כאילו היה קורבן להתנהגות תלמידיו, תוך שהוא מתעלם מכך שנעל את דלתות הכיתות עובר למשחק, מכך שהוא יזם את המשחק – משחק אשר חריג ופסול כשלעצמו בין מורה לתלמידים, מכך שהמשחק כלל הסרת פרטי לבוש שלו ועוד".