חשד להתעללות בתינוק בגן ברחובות: מנהל המקום ומטפלת נעצרו

המשטרה עצרה את שני אנשי הצוות, בחשד שהזניחו בן שבעה חודשים ופגעו בו. מעצרם הוארך בארבעה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון, וחקירת המקרה נמשכת

גן ילדים (אילוסטרציה)
גן ילדים | צילום: fotolia

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) מנהל גן פרטי ברחובות ומטפלת בגן, בחשד להזנחה ופגיעה בתינוק בן שבעה חודשים. מעצרם של השניים הוארך היום בארבעה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. חקירת המקרה נמשכת.

בשבוע שעבר הגישו הורים לבני שנתיים תלונה נגד גננת בגן ילדים פרטי בבאר שבע בגין אלימות והזנחה, לאחר שחשו שינוי בהתנהגות ילדיהם. לטענת ההורים, סייעת שעבדה במקום בעבר סיפרה כי הגננת נהגה להכות את הילדים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר הסערה: שירה איסקוב תוכל לחסן את בנה למרות התנגדות בעלה

תושבת פרדס חנה נעצרה בחשד שהציתה את בן זוגה לשעבר

הכה עם פטיש – ויצא לקנות אוכל: תושב ב"ש הואשם ברצח אשתו

גן ילדים, אילוסטרציה (Fotolia)
גן ילדים, אילוסטרציה (fotolia) | צילום: fotolia

יום לפני כן הגישו הורים מגן ילדים באזור המרכז תלונה במשטרה, בחשד שגננת התעללה בילדיהם. לדברי ההורים, בחודש האחרון התלוננו הילדים בפניהם כי הגננת הכתה אותם ואף נעלה אותם בחדרים בגן. אחת האמהות סיפרה כי הצמידה מכשיר הקלטה לחולצה של בתה. בסוף היום שמעה את ההקלטה, ולטענתה שמעה צרחות, בכי של ילדים ואף אלימות. המשטרה פתחה בחקירה.

שבוע קודם לכן הוגש כתב אישום נגד לובה קזקביץ', גננת מרמת גן בת 63, בגין התעללות בקטין ושיבוש הליכי משפט. זאת, כשבועיים לאחר שנחשפו סרטונים שבהם היא נראית מכה את הילדים שלומדים בגן שהיא מנהלת ומטיחה אותם בחוזקה.

על פי כתב האישום, במספר רב של הזדמנויות, קזקביץ', שהפעילה בביתה פעוטון בשם "גן ומשפחתון לובה" לילדים בגילי 4 חודשים עד 3 שנים, הייתה "תוקפת ומתעללת בקטינים, לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, צעקות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות", לשון האישום.