לאחר הסערה: שירה איסקוב תוכל לחסן את בנה למרות התנגדות אביו

על אף שאביעד משה, שמואשם כי ניסה לרצוח את אשתו, סירב שהיא תחסן את בנם המשותף, משרד הבריאות קבע כי במצב המשפטי הקיים לא נדרש אישור של ההורה וניתן לחסן את התינוק גם ללא הסכמתו

שירה איסקוב, הותקפה על ידי בעלה אביעד משה

משרד הבריאות הודיע היום (חמישי) כי ניתן לחסן את בנה של שירה איסקוב, למרות התנגדות בעלה, אביעד משה, שמואשם כי ניסה לרצוח אותה. זאת, לאחר שמוקדם יותר השבוע נודע לאיסקוב כי משה לא אישר את החיסון שבנם המשותף צריך לעבור בטיפת חלב, שכן החיסון דורש את אישורם של שני ההורים.

על כן, משרד הבריאות הבהיר היום כי במצב המשפטי הקיים ניתן לתת טיפול רפואי לקטין שהורהו הורשע או הואשם בביצוע עבירות מין או אלימות כלפיו, גם ללא הסכמת  אותו הורה. לכן, איסקוב לא זקוקה לאישורו של משה ותוכל לחסן את בנם התינוק גם ללא הסכמתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ארגנטינה נפרדת: עשרות אלפים חולפים על פני ארונו של מראדונה

הכה עם פטיש – ויצא לקנות אוכל: תושב ב"ש הואשם ברצח אשתו

תושבת פרדס חנה נעצרה בחשד שהציתה את בן זוגה לשעבר

אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון
אביעד משה, מואשם בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

בחודש שעבר הוגש כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אביעד משה, בן ה-45, בגין ניסיון רצח אשתו שירה איסקוב בת ה-31, בביתם שבמצפה רמון בערב ראש השנה. משה נאשם גם בחבלה מחמירה. איסקוב, כזכור אושפזה במצב קשה לאחר האירוע.

מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן קריקון מפרקליטות מחוז הדרום עולה כי משה תקף מספר פעמים באמצעות מערוך עץ את אשתו בעקבות ויכוח שהתפתח בין בני הזוג ורצונה של איסקוב להתגרש ולהעביר את ערב החג יחד עם בנם כבן השנה בבית הוריה. לאחר מכן הוא חנק אותה ודקר אותה בעזרת סכין מטבח משוננת עם להב באורך של 10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה.

עוד נכתב באישום כי משה ניסה לרצוח את איסקוב בזמן שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק. משה אף התעלם מהבכי של בנו שהיה ליד אימו, וכן מצעקותיהם של הוריה של המתלוננת ושל השכנים שלא יפגע בה.