רגע לפני הלחיצה על ההדק: סוכל ניסיון חיסול בדרום • תיעוד

כתב אישום הוגש נגד חמישה בני אדם בגין מארב שתכננו לח', לאחר שהניחו אקדח ומחסנית ברכבו - ונערכו לירות בו בעזרתם. פרקליטת אחד הנאשמים: "ההר יוליד עכבר"

זמן צפייה: 02:14

תושב הדרום ח' כבר סומן כמטרה, ככל הנראה במסגרת מאבק בין ארגוני פשיעה בדרום. חמישה חשודים חיכו לו עם אקדח דרוך וחדור בקנה, אלא שרגע לפני שהגיע הביתה, קפצו עליהם בלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש והצליחו לעצור אותם - כך לפי כתב אישום שהוגש נגד החמישה, בגין קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון לחבלה בכוונה מחמירה.

על פי כתב האישום, בשלב הראשון העבירו הנאשמים רכב גנוב לחניון ביתו והניחו בו אקדח וחמישה כדורים. פחות מ-24 שעות לאחר מכן, שניים מהם שלפו מהרכב את הנשק והכדורים וארבו לח' מחוץ לביתו. כשהכוחות המבצעיים הבינו שח' עושה את דרכו לביתו, ניתנה הפקודה והם עצרו את הנאשמים - רגע לפני שלחצו על ההדק.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

החשד לאונס הקבוצתי בקפריסין: המשטרה מתקשה לערוך מסדר זיהוי

שקד חוזרת: "אעמוד בראשות הימין החדש בבחירות הקרובות"

רבנים בכירים החליטו: נתמוך בשקד כראש מפלגת ימין מאוחדת

אחד הנאשמים בחניון, במהלך ניסיון החיסול בדרום
אחד הנאשמים בחניון, במהלך ניסיון החיסול בדרום
הנאשמים ברכב הגנוב, במהלך ניסיון החיסול בדרום
הנאשמים ברכב הגנוב, במהלך ניסיון החיסול בדרום

"יש בתיק הזה מחדלי חקירה רבים", אמרה עו"ד שני מורן, המייצגת את אחד הנאשמים. "בסופו של דבר לאחר שמיעת כל הראיות בתיק, יתברר גם הפעם כי ההר הוליד עכבר". עו"ד ג'קי סגרון המייצג את אחד ההאשמים האחרים מסר: "ללא ספק תוך זמן קצר מרשי ישוחרר ממעצרו, לאחר שבית המשפט יתייחס לחומר הראיות בתיק".

הסיכול הזה מצטרף לשורת סיכולי חיסולים על ידי חוקרי ובלשי המחוז הדרומי במשטרה, על רקע המאבקים בין ארגוני הפשיעה בדרום.

עו''ד יניב דניאל
עו''ד יניב דניאל | צילום: חדשות 13

תגובת עורך דינו של אחד הנאשמים, יניב דניאל: "אני לא שותף ליחסי הציבור שעושה המשטרה, במקום להביא ראיות היא מתעסקת בפרסום ורכילות מודיעינית. התיק ייגמר בלא כלום".