נעצר חשוד נוסף בהזנחת התינוקת באשקלון: "שהה בבית בעת המקרה"

לפי החשד, אמה של בת ה-10 חודשים שנפגעה אנוש יצאה לבלות והשאירה את בתה עם מכר תושב השטחים. ככל הנראה בשלב מסוים התינוקת נפגעה, הוא קרא לעזרה - ונמלט. הידיד וההורים נחקרים במשטרה

זמן צפייה: 00:54

תושב השטחים בשנות ה-20 לחייו נעצר היום (שני) בחשד למעורבות בתקרית שבה נפגעה אנוש תינוקת בת עשרה חודשים באשקלון. על פי החשד, הצעיר, ידיד של אם התינוקת, נכח בבית בעת המקרה ונמלט לאחר שהזעיק עזרה. הוא נחקר  במשטרה, כמו גם הורי התינוקת - שנעצרו מוקדם יותר.

על פי החשד, האם יצאה לבלות והשאירה את הפעוטה עם המכר, שוהה בלתי חוקי. ככל הנראה, בשלב מסוים ומסיבה שאינה ברורה כעת הפעוטה נפגעה. הידיד הזעיק את האם ואת השכנים, ונמלט מהמקום לאחר שצוותי מד"א הגיעו לזירה. בהמשך היום, כך על פי החשד, עזב החשוד את העיר לכיוון השטחים, אך אותר ונעצר כעבור זמן קצר סמוך לצומת פלוגות.

עוד בחדשות 13:

תינוקת בת 11 חודשים במצב אנוש כתוצאה מחבלת ראש; הוריה נעצרו

אב התינוקת שמתה בטיסה מתאילנד: "ילדה קסומה שהביאה אור ואהבה"

נאבקים על חיי הילוד מהתאונה הקטלנית: "סיכוייו לשרוד – קטנים"

אמבולנס במרחב לכיש (אילוסטרציה) | צילום: יניב כליף

אמש פונתה התינוקת לבית החולים ברזילי במצב אנוש, לאחר שאיבדה את הכרתה כתוצאה מפגיעת ראש קשה. בהמשך הלילה, הועברה התינוקת לבית החולים סורוקה. המשטרה, כאמור, עצרה את אמה בת ה-22 בחשד להזנחה. האב, שלא חי עם האם, נעצר אף הוא לחקירה.

מחקירה ראשונית עלה כי התינוקת נפלה בזמן שהאם לא הייתה בבית, וזמן קצר לאחר מכן חזרה לדירה. בני משפחתה של האם הגיעו למחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים סורוקה ומתפללים להחלמתה של התינוקת. אחותה של האם אמרה: "המצב של הילדה קשה מאוד, צריך להתפלל עליה".

פרמדיק מד"א איתן לסרי סיפר: "כשהגענו לדירה ראינו את התינוקת מחוסרת הכרה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה לבית החולים במצב קשה ויציב".