אב התינוקת שמתה בטיסה מתאילנד: "ילדה קסומה שהביאה אור ואהבה"

דוד ציזנר, אביה של זוהר בת השנה שמתה במהלך הטיסה ארצה, נפרד מבתו: "לצערנו המסע המשותף הסתיים בפתאומיות. מודים לכל האנשים שמחזקים אותנו בשעתנו הקשה"

זמן צפייה: 00:26

דוד ציזנר, אביה של זוהר בת השנה שמתה היום (שבת) במהלך טיסה מתאילנד ככל הנראה כתוצאה מדום לב, נפרד מבתו: "זוהר הייתה ילדה קסומה שהביאה הרבה אור ואהבה לחיינו. לצערנו העמוק המסע המשותף שלנו הסתיים בפתאומיות ואנחנו אבלים וכואבים על כך מאוד. אנו מודים לכל האנשים שמחזקים אותנו בשעתנו הקשה".

"בחזרה מחופשה משפחתית בתאילנד, בדרך לעצירת ביניים במוסקבה, האם שמה לב למצוקה נשימתית של זוהר", סיפר האב. "התבצעו ניסיונות החייאה על ידי נוסעים עם ניסיון ורקע רפואי. צוות המטוס החליט להנחית את המטוס בנחיתת חירום בעיר קאשאן שברוסיה, על מנת לאפשר לצוות רפואי מן הקרקע לבצע ניסיונות החיייאה - לצערנו ללא הצלחה".

Whatsapp Image 2019 10 19 At 2
זוהר ציזנר | צילום: באדיבות המשפחה

עוד כתב האב כי "המשפחה קיבלה סיוע מיטיבי מהקונסוליה, ממשרד החוץ הישראלי, מנציג הקהילה המקומית וכן מחברת הביטוח. המשפחה כרגע עסוקה בהבאת זוהר האהובה לקבורה בארץ".

מוקדם יותר, נמסר מחברת אירופלוט נמסר בתגובה לסוכנות הידיעות הרוסית TASS כי "במהלך טיסה בנתיב פוקט-מוסקבה, התינוקת חשה ברע. כתוצאה מכך, הקברניט החליט לנחות נחיתת חירום בקזאן על מנת שהישראלית תוכל לקבל סיוע רפואי מהיר. עם זאת, למרות מאמצי ההחייאה, לצערנו התינוקת מתה".