רופאה של ציפי רפאלי: "נשקפת סכנה לחייה - זקוקה לאשפוז"

אמה של בר רפאלי, שמרצה עונש מאסר בנווה תרצה, נדבקה בקורונה, וכעת היא דורשת לקבלת טיפול בבי"ח בשל מחלת הלב שממנה היא סובלת. משפחתה איימה: אם בקשתה לא תיענה בחיוב - נפנה לבית המשפט

זמן צפייה: 01:00

רופאה האישי של ציפי רפאלי, אמה של הדוגמנית בר רפאלי, שלח היום (ראשון) מכתב לשב"ס בו הוא הביע את חששו ממצבה הרפואי וטען לאחר שנדבקה בקורונה כי נשקפת סכנה לחייה משום שהיא סובלת ממחלת לב, וכי היא זקוקה לאשפוז מיידי בבית החולים. מנגד, מבחינת שירות בתי הסוהר כל עוד היא אינה סובלת מתסמינים הקשורים לקורונה - היא תישאר בתא שלה.

בעקבות כך, רפאלי דרשה משב"ס שיאפשר לה לצאת מכותלי בית הכלא ולהתאשפז. במקביל, בני משפחתה איימו כי אם בקשתה לצאת מבית הכלא לא תיענה בחיוב - הם יפנו לבית המשפט כדי שידון בסוגיה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מסתמן: רוב השרים יתמכו בהארכת הסגר בשבוע נוסף

"באיכילוב ניסו לכסת"ח": משפחתו של משה חרזי – דורשת תשובות

חשד: בעלי קבוצת כדורגל קשור להשלכת רימון ההלם לביתו של טביב

ציפי רפאלי
ציפי רפאלי | צילום: חדשות 13

לפני יומיים, כזכור, על רקע סירובו של השר לביטחון פנים אמיר רוחנה (הליכוד) לחסן אסירים, אמה של הדוגמנית נדבקה בנגיף הקורונה מסוהר בית הכלא, זאת לאחר שנשלחה לתורנות מטבח על אף היותה בקבוצת הסיכון. בהמשך לכך, הנהלת בית הכלא לנשים הביעה דאגה למצבה, שכרגע מוגדר טוב ויציב, והיא עוברת סדרת בדיקות. נכון לעת זו, לא ידוע על הידרדרות כלשהי.

במהלך השבוע השעבר יצאה רפאלי לבית החולים אסף הרופא במטרה לבצע בדיקות כלליות, שאת תוצאותיהן סירב האגף הרפואי של שב"ס למסור לידי בני משפחתה, חרף בקשותיהם.