"הרגשה מבזה": רצתה להיכנס לג'קוזי - וסורבה בשל בגד הים הצנוע

תהילה קעטבי דרורי הגיעה לספא בפארק המים ימית 2000, אך השומר במקום מנע ממנה להתרחץ בג'קוזי כיוון שהייתה לבושה בניגוד לנהלים. "צריך לדעת לקבל נשים דתיות ולא להדיר אותן ממקומות כאלה"

זמן צפייה: 03:07

תהילה קעטבי דרורי הגיעה ביום שישי לספא בפארק המים ימית 2000, אך כשניסתה להיכנס לג'קוזי סורבה - בשל בגד הים הצנוע שלה. "השומר הודיע לי שאני לא יכולה להיכנס בגלל איך שאני לבושה, הייתי בבגד ים שהגיע עד המרפק עם חצאית-מכנס מחוברת. לאחר מכן ביקשתי לדבר עם ההנהלה והם מסרו לי שאלה ההחלטות שלהם - ושניתן להיכנס לג'קוזי רק עם בגדי ים מסוימים - ביקיני או בגד ים שלם, כשבגד הים שלי לא היה בקטגוריה". סיפרה קעטבי דרורי.

"אני חושבת שבשנת 2019 צריך ללמוד לקבל את כל הציבור, במיוחד שהיום נשים דתיות משלמות הון תועפות על בגדי הים הצנועים האלה. צריך לדעת לקבל אותן ולא להדיר אותן ממקומות כאלה. זאת הייתה הרגשה מאוד משפילה ומבזה ואני מאוד מקווה שנצליח לגרום לשינוי - ושאנשים לא יחוו את מה שאני חוויתי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

התרחיש שבו הצהרת ליברמן עשויה להפוך למציאות • פרשנות

ללא קצה חוט: מי רצח את איש הליכוד דורון שוסטר?

טראמפ הודה לרה"מ אחרי הטקס ביישוב שייקרא על שמו: "כבוד גדול"

תהילה קעטבי דרורי
תהילה קעטבי דרורי | צילום: החדשות 13

מנכ"ל ימית 2000 אמר לחדשות 13 בתגובה למקרה: "זו לא בריכה רגילה זה ג'קוזי. אני לא אחראי לאמונתו של אף אחד, אנחנו פועלים לפי הנחיות. אי אפשר שכל אחד יבוא עם מה שהוא רוצה, איך שהוא רוצה - אני לא מבין אותה". יש לציין כי הנחיות משרד הבריאות קובעות שבגד ים גדול יותר הוא מסיס יותר וכן שבגקוזי מצב הבקטריות עולה.