קשישה בת 84 טבעה למוות בחוף דור

צוות מד"א שהגיע לחוף, זיהה את האישה כשהיא מחוסרת הכרה וללא דופק או נשימה, בזמן שהמצילים וחובש ממרפאת החוף ביצעו בה פעולות החייאה בסיסיות. עם זאת, לבסוף נאלצו לקבוע את מותה

זמן צפייה: 00:12

קשישה בת 84 טבעה למוות היום (שני) בחוף דור. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותה.

ליאור אלמקייס, פרמדיק מד"א, סיפר: "על החוף סמוך לקו המים שכבה הטובעת כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהחובש ממרפאת החוף והמצילים מבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

רשת האופנה "פוראבר 21" הגישה בקשה רשמית לפשיטת רגל

מזל של כלב: מציל בכינרת חילץ חיית מחמד שנסחפה לים • צפו

תאיר ראדה, עהד תמימי והבחירות: הכתבות הנצפות של השנה

לפני כחודש טבע למוות הרב יהושע בן פז בן ה-25 בחוף הדולפינריום בתל אביב. חבריו של הצעיר הזעיקו את מגן דוד אדום לאחר שהוא נעלם במים, ובתום שעות של חיפושים גופתו אותרה.

פרמדיק מד"א דניאל גוס סיפר: "סמוך לחצות הזעיקו אותנו לאירוע טביעה בים סמוך לדולפינריום, הגענו וראינו בחוף צעיר כבן 25 שהיה נסער, הוא סיפר לנו שהוא וצעיר נוסף נכנסו לשחות בים ובשלב מסוים שמע את חברו צועק ומיד לאחר מכן נעלם במים. הוא סיפר שיצא להזעיק עזרה ולמקום הגיעו מיד כוחות שיטור ימי, מסוק וכוחות גדולים שלאורך כל הלילה ביצעו חיפושים. הבוקר סמוך לשעה עשר אותר הצעיר ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

יום לפני כן, גבר כבן 60 טבע למוות בחוף לא מוכרז, דרומית לחוף ארבע עונות שבנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. פרמדיק מד"א, סאהר פדילה, סיפר על האירוע: "כשהגענו לחוף הלא מוכרז ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשמבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. אנשים שהיו בחוף סיפרו לנו שראו אותו טובע ורצו לחוף ארבע עונות הסמוך לקרוא למצילים, שהגיעו עם אופנוע הים והוציאו אותו מהמים. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו לאחר זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו".