לאחר שעות של חיפושים: אותרה גופת הצעיר שטבע בחוף הדולפינריום

בתום סריקות ממושכות שערכו כוחות ההצלה והשיטור הימי, נמשתה מהמים גופתו של יהושע בן פז, תלמיד ישיבה בן 25. הצעיר נכנס לשחות אמש בים עם חברו - שדיווח כי שמע אותו צועק ומיד נעלם

זמן צפייה: 00:59

לאחר שעות של חיפושים, נמצאה הבוקר (שלישי) גופתו של הרב יהושע בן פז בן ה-25 שטבע למוות בחוף הדולפינריום בתל אביב. זאת, לאחר סריקות ממושכות שערכו כוחות ההצלה והשיטור הימי בחוף בניסיון לאתרו.

פראמדיק מד"א דניאל גוס סיפר: "סמוך לחצות הזעיקו אותנו לאירוע טביעה בים סמוך לדולפינריום, הגענו וראינו בחוף צעיר כבן 25 שהיה נסער, הוא סיפר לנו שהוא וצעיר נוסף נכנסו לשחות בים ובשלב מסוים שמע את חברו צועק ומיד לאחר מכן נעלם במים. הוא סיפר שיצא להזעיק עזרה ולמקום הגיעו מיד כוחות שיטור ימי, מסוק וכוחות גדולים שלאורך כל הלילה ביצעו חיפושים. הבוקר סמוך לשעה עשר אותר הצעיר ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

לפי הדיווח, הצעיר נכנס אמש למים ולא יצא. מדובר בבחור ישיבה שהגיע לחוף ביחד עם חברו - והשניים נכנסו ביחד למים. אחד הצעירים יצא מהמים וכשלא מצא את חברו - הזעיק את כוחות ההצלה. הסריקות החלו כבר בשעות הלילה.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

חשש לטביעה: סריקות נערכות אחר צעיר בחוף הדולפינריום בת"א

בתום סריקות: נמצאה גופת צעיר שטבע בכינרת

גבר ואישה כבני 30 טבעו למוות בחוף בקריית ים

Whatsapp Image 2019 08 20 At 1
מאמצי החילוץ בחוף הדולפינריום | צילום: דוברות מחוז דן

פרמדיק מד"א דניאל גוס, שנכח בזירת האירוע, סיפר: "הגענו לחוף הדולפינריום בת"א וראינו צעיר כבן 25 שהיה נסער. הוא אמר לנו שהוא וצעיר נוסף נכנסו לשחות בים ובשלב מסוים הוא שמע את חברו צועק ונעלם במים. החיפושים נמשכים".

אתמול טבע למוות גבר כבן 60 בחוף לא מוכרז, דרומית לחוף ארבע עונות שבנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו.

Whatsapp Image 2019 08 20 At 1
מאמצי החילוץ בחוף הדולפינריום | צילום: דוברות מחוז דן

פראמדיק מד"א, סאהר פדילה, סיפר כי "כשהגענו לחוף הלא מוכרז ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשמבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו לאחר זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו".

חיפושים אחר צעיר בחוף הדולפינריום
חיפושים אחר צעיר בחוף הדולפינריום | צילום: שמעון פארג, תיעוד מבצעי מד''א
חיפושים אחר צעיר בחוף הדולפינריום
חיפושים אחר צעיר בחוף הדולפינריום | צילום: שמעון פארג, תיעוד מבצעי מד''א

ביום שבת גבר כבן 50 נמשה מהמים במצב אנוש לאחר שככל הנראה נפל לים מהמזח בשדות ים. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים הלל יפה תוך ביצוע פעולות החייאה. במקביל, נמשתה מהמים, סמוך לחוף מגדל בכנרת, צעירה כבת 20 שנפלה מאופנוע ים וטבעה. צוות מגן דוד אדום פינה אותה במצב בינוני לבית החולים פוריה.