משפחתה של שרה שמתה מסיבוך נדיר מנסה למצוא נחמה בתינוק שיולד

שרה בן עטר נפטרה בזמן שהייתה בהיריון מתקדם, בעקבות קרע באבי העורקים. הרך שנולד בניתוח קיסרי נמצא בפגייה במצב קשה. חתנה סיפר על הטרגדיה: "קיבלתי תעודת פטירה והוצאתי תעודת לידה"

זמן צפייה: 02:13

שרה בן עטר התמוטטה ונפטרה הלילה (רביעי) בכניסה לחדר הלידה שבבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, לאחר אירוע נדיר של קרע באבי העורקים. שרה הייתה בהיריון מתקדם והרופאים יילדו את בנה.

משפחתה סיפרה לחדשות 13 על הטרגדיה. משה בן עטר, ששרה הייתה כלתו אמר כי "קיבלתי בבוקר תעודת פטירה וגם הוצאתי תעודת לידה. קשה מאוד לעשות דבר והיפוכו ביום אחד, אבל זאת עובדה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מקס בן ה-12 כתב "נמאס לי מהחיים" – לאחר כמה שעות נפל אל מותו

משברים, זעם – ופריצת הדרך: אחורי הקלעים של המו"מ לשחרור נעמה

נשיא צרפת התעמת עם מאבטחים בירושלים: "צאו החוצה" • תיעוד

שרה בן עטר, נפטרה מסיבוך נדיר במהלך הריונ
שרה בן עטר, נפטרה מסיבוך נדיר במהלך הריונה | צילום: חדשות 13

שרה הייתה חלק מקהילה יהודית עתיקה בבייג'ינג שבסין. היא עלתה לישראל כדי ללמוד עברית ובמהלך הלימודים הכירה את אמיתי. כעת, במשפחת בן עטר מנסים למצוא נחמה בתינוק הקטן שנוסף למשפחה ומחכים לשובו הביתה. "אנחנו מקווים שיהיו לנו את הכוחות לגדל אותו באושר", אמר משה.

כאמור, בן עטר בת ה-36 הובאה הלילה לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים, התמוטטה בכניסה לחדר הלידה - ומתה, זאת למרות שהצוות הרפואי ביצע בה פעולות החייאה ממושכות. המיילדים הצליחו להציל את התינוק, כאשר יילדו אותו בניתוח קיסרי - תוך ביצוע פעולות החייאה. כעת הוא מטופל בפגייה.

מבדיקה ראשונית שלאחר המוות עלה כי מדובר בקרע באבי העורקים. מבית החולים הדסה נמסר: "הצוות עוטף את המשפחה בשעה קשה זו, לרבות עובדת סוציאלית הנמצאת לצידם, ונותן את כל התמיכה האפשרית במקרה כל כך קשה זה. המקרה דווח כמקובל למשרד הבריאות. משתתפים בצער המשפחה".