טרגדיה באשדוד: בן 12 נפל אל מותו מביתו שבקומה החמישית

מקס אדלשטיין שהה עם אמו ואחיו הקטן בדירתם לפני שנפל אל מותו בנסיבות טראגיות. אחותו הוזעקה מיד, ומצאה אותו במצב אנוש. הוא פונה לביה"ח, שם נקבע מותו

זמן צפייה: 02:16

טרגדיה באשדוד: מקס אדלשטיין בן ה-12 נפל הערב (רביעי) אל מותו בנסיבות טראגיות מביתו שבקומה החמישית בבניין מגורים בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החלים אסותא בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. נסיבות האירוע בבדיקה.

מהחקירה עולה כי הילד שהה בביתו יחד עם אמו ואחיו בן ה-6. אחותו הגדולה, ששהתה במקום סמוך, הגיעה לביתה לאחר שאמה הזעיקה אותה, ומצאה את אחיה כשהוא במצב אנוש. שכנים של המשפחה סיפרו לחדשות 13 כי מדובר בילד חכם ובוגר לגילו. אביו הביולוגי של הילד חי באוקראינה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ריבלין למנהיגים: המסר לעולם – מאוחדים במאבק באנטישמיות • חי

נתניהו התנצל על שחיקה את גנץ מגמגם: "מצטער אם יש מי שנפגע"

משברים, זעם – ופריצת הדרך: אחורי הקלעים של המו"מ לשחרור נעמה

אמבולנס
אמבולנס | צילום: חדשות 13

חובש מד"א, ספיר אכסלרוד, סיפר: "בחצר בניין המגורים ראינו ילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי, ביצענו בו פעולות החייאה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קריטי".

עיריית אשדוד הוציאה הודעת אבל וכתבה: מרגע קבלת ההודעה פעלו עובדי הרווחה לליווי וסיוע. בשעה זו מתקיימות התייעצויות לקראת פתיחת יום הלימודים מחר, לקיום שיחות עם תלמידי בית הספר, בשיתוף השירות הפסיכולוגי העירוני. העירייה תמשיך ללוות את המשפחה ככל שיידרש".