נתניהו התנצל על שחיקה את גנץ מגמגם: "מצטער אם יש מי שנפגע"

רה"מ הביע חרטה על כך שהציג באירוע פתיחת קמפיין הליכוד סרטון של יריבו הפוליטי מגמגם, ואף חיקה אותו. "כיוונתי לכך שלגנץ אין מה להציע - דבריי לא התייחסו לאנשים בעלי מוגבלויות כלשהן"

זמן צפייה: 00:21

בחירות 2020: ראש הממשלה בנימין נתניהו התנצל הערב (רביעי) על כך שהציג באירוע פתיחת קמפיין הליכוד סרטון שבו יו"ר כחול לבן בני גנץ מגמגם, ואף חיקה אותו לאחר מכן. בציוץ בטוויטר ראש הממשלה הביע חרטה וכתב כי "דבריי לא התייחסו לאנשים בעלי מוגבלויות כלשהן ואם יש מי שנפגע אני מאוד מצטער על כך".

לדברי נתניהו, "כיוונתי לכך שלבני גנץ אין הישגים, אין לו מה להציע ואין לו מה לומר לאזרחי ישראל". בתוך כך, בריאיון ל"לפני החדשות" אמר בכיר כחול לבן יאיר לפיד כי "זה עצוב, נתניהו רק אומר דברים מגעילים על אנשים, זה סתם מכוער. אבל מקבל את ההתנצלות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נשיא צרפת התעמת עם מאבטחים בירושלים: "צאו החוצה" • תיעוד

גורם בקרמלין: פוטין ייפגש מחר עם אמה של נעמה יששכר

בכירים בבית הלבן: "נתנגד לסיפוח הבקעה טרם הצגת תוכנית השלום"

בני גנץ וביבי נתניהו
בני גנץ וביבי נתניהו | צילום: רויטרס, לע''מ

אמש אמר ראש הממשלה באירוע כי "אנחנו נחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן ועל צפון ים המלח, ללא דיחוי וללא וטו של אחמד טיבי. לא רק שלא נפנה אף אחד, נחיל את החוק הישראלי על כל התיישבות בלי יוצא מן הכלל". את הדברים אמר בפתח קמפיין הליכוד לקראת הבחירות לכנסת ה-23.

במקביל לנאומו של נתניהו, יו"ר כחול לבן בני גנץ כתב לחברי הכנסת שלו הבהרה לגבי דבריו שנאמרו מקודם יותר היום, לפיהם יפעל לסיפוח הבקעה. "חידוד בנושא הבקעה - חיזרו לדבריי קראו ו/או והקשיבו להם היטב. אין בינם ובין 'סיפוח חד צדדי' של הבקעה ולא כלום! אל תתנו לאף אחד לעשות סיבוב על עמדה אחראית", כתב.