טיפס לקומה ה-4 בעזרת הסורגים - וחילץ בן 4 שנלכד בדירה הבוערת

גיבור היום: קובי טלקר, תושב אשדוד, שמע צעקות של ילד בבניין שבו הוא מתגורר. כשהבין שהדירה עולה באש, טיפס אליה – והציל אותו. "הלהבות כבר הגיעו אליו. אמרתי לו לחבק אותי, והורדתי אותו"

זמן צפייה: 00:58

תושיתו של קובי טלקר,תושב אשדוד, הצילה הערב (רביעי) ברגע האחרון את חייו של ילד בן 4, שהדירה שבה הוא מתגורר עלתה באש. טלקר שהה בדירתו שבקומה השלישית בבניין, כשלפתע שמע צעקות של ילד. כשהבין שמדובר בשריפה, טיפס לדירה הבוערת דרך הסורגים של הבניין, וחילץ את הילד.

"ישבתי בחדר על המיטה, שמעתי את הילד צורח. הוצאתי את הראש מהחלון והרחתי אש", סיפר טלקר. "עליתי לקומה רביעית. הדלת הייתה נעולה ויצא עשן סמיך דרך הדלת. רצתי למטה וטיפסתי דרך הסורגים מלמטה ועד לקומה הרביעית".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ליברמן: "ישראל ביתנו תצביע נגד חסינות לנתניהו"

נתניהו ביקש רשמית חסינות מהכנסת: "מבקש לכבד את רצון הבוחרים"

אבו מאזן במסר לנתניהו עקב הקיזוז: "המצב ברשות על סף פיצוץ"

קובי טלקר, חילץ את שכנו בן ה-4 משריפה שפרצה בדירתו שבאשדוד
קובי טלקר, חילץ את שכנו בן ה-4 משריפה שפרצה בדירתו שבאשדוד | צילום: יינון בן חמו

"הילד עמד על החלון והלהבות כבר הגיעו אליו", הוסיף טלקר. "הגעתי לקומה הרביעית, אני מרגיש את החום. אמרתי לילד שיחבק אותי ואז התחלתי להוריד אותו למטה".

בשעות אחר הצהריים פרצה שריפה בקומה הרביעית בבניין בן ארבע ברחוב סטרומה באשדוד. לוחמי האש חילצו תינוק שנלכד. במקום נרשמו שלושה פצועים נוספים.

להב מוטי ביטון, מפקד האירוע, מסר: "כשהגענו למקום ראינו עשן רב שיוצא מחלונות הדירה. מיד עלינו אליה וקיבלנו מידע על לכוד. חדרנו לדירה, חילצנו את הלכוד והעברנו אותו למד"א. פעולה מהירה וחילוץ הלכוד מנעו נזק נוסף בנפש". עוד הוסיך ביטון כי "לוחמי האש ביצעו סריקה נוספת לשלול לכודים עד לשליטה מלאה באירוע". חוקר שריפות הגיע למקום על מנת לבחון את נסיבות הדליקה.

חילוץ בן ה-4, שריפה באשדוד
חילוץ בן ה-4 לאחר שפרצה שריפה בביתו שבאשדוד | צילום: יינון בן חמו