אם הנער שנורה למוות בנהריה: "הוא סתם יצא החוצה, למה זה קרה?"

הוריו של אבי ציצושווילי התייחסו למות בנם בן ה-17, שנורה בזמן ניסיון חיסול של עבריין. האם תיארה את רגעי החרדה: "ידעתי שמשהו לא בסדר והילד שלי הולך למות - לא מאחלת דבר כזה לאף אימא"

זמן צפייה: 02:31

יוסי ציצושווילי התייחס היום (שלישי) למות בנו בן ה-17, אבי, שנורה שלשום בזמן ניסיון חיסול של עבריין בנהריה. לדבריו, הוא "היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון". גם אמו ליקה התאבלה, ותיארה את רגעי החרדה בבית החולים. "כולם רצו ולקחו דם. אני ידעתי שמשהו לא בסדר והילד שלי הולך למות. למה דבר כזה צריך לקרות? לא מאחלת את זה לאף אמא שהילד הולך והיא נשארת בחיים", אמרה האם. "הילד שלי יצא החוצה סתם, למה צריך לקרות דבר כזה?", הוסיפה ליקה.

תושבים רבים ליוו אמש את ציצושווילי בדרכו האחרונה. ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, ספד לנער: "אני רואה חצי עיר לפחות כאן, יש כאן אנשים שבאו לחבק אתכם ואת הילד המקסים ויפה התואר שהלך ברחוב ואיננו עוד. אסון גדול ועיר שלמה בוכה על ילד מדהים. ראיתי היום בית ספר שלם בוכה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עובד ציבור וארבעה נוספים נעצרו בחשד למעורבות בעבירות שוחד

"חנקו את אשתי": חשד לרצח אישה בת 33 מהפזורה הבדואית

חקירת הירי במרכול הכשר: למפגעים היה מטען נפץ קטלני ברכבם

אבי ציצושווילי ז''ל, נהרג מירי בנהריה
אבי ציצושווילי ז''ל, נהרג מירי בנהריה | צילום: באדיבות המשפחה

"יוסי, אני מכיר את הקשר שהיה לך עם אבי", אמר מרלי לאביו של הנער. "הוא היה המלך שלך, והוא ישמור עליך, על האמא, על טומי ועל המשפחה המורחבת. זאת אבידה גדולה לעיר. אין שום סיבה בעולם שהורים יקברו את בנם".

"הוא היה ילד כריזמטי, שנון עם חיוך ענק שמשמח את כולם", סיפר חן לנקרי, חברו לכיתה. "כולם מתייסרים על זה שהוא הלך. היינו חברים טובים שלו, וזה כואב מאוד". מילה זגורי, מנהלת חטיבה בתיכון "שחקים" שבעיר, שבו למד ציצושווילי, סיפרה: "הוא היה ילד אהוב ומלא שמחת חיים. ילד שאתה מתאהב בו, היה לו חן מיוחד. זה לא פשוט לאבד תלמיד ואני מקווה שנתגבר על זה יחד".

אבי מנשס, מנהל בית הספר שבו למד בן ה-17, סיפר על הדרך שבה האירוע השפיע על בית הספר. לדבריו, "נותנים בעיקר לתלמידים להתבטא, לשמוע על המצוקות שיש ואם וכאשר יש צורך מערבים פסיכולוג או יועץ".

"אי אפשר לצייר את זה כדבר שהוא קל. מי שצריך לטפל בזה הם המורים, שהם בעצמם במשבר קשה", המשיך המנהל. "מאתמול בעצם הקמנו חדר מצב של בית הספר בשיתוף פעולה עם משרד החינוך והעירייה". על ציצושווילי אמר המנהל כי היה "מדהים, אהוב על כולם, חינני, שובב בטעם, יפה תואר. תלמיד כיתה י"ב מגמת הנדסת מכונות - שנרצח. פשוט כואב".