אירוע הירי בנהריה: מת מפצעיו בן ה-17 שנורה בעיר

נקבע מותו של אבי ציצושווילי, שנפצע אמש ברחוב ויצמן. מצבו של תושב עכו בן ה-28 שנפגע באירוע מוסיף להיות קשה • ניסיון חיסול בירושלים: עבריין מוכר נורה ונפצע קשה

זמן צפייה: 02:56

אבי ציצושווילי, בן 17 מנהריה, שנורה אמש (ראשון), ככל הנראה במהלך ניסיון חיסול, מת הלילה מפצעיו במרכז הרפואי לגליל. הנער נפגע בבית החזה ובעמוד השדרה, וסבל מדימום פנימי רציני. במהלך הלילה, כאמור, נאלץ הצוות הרפואי במקום לקבוע את מותו. ציצושווילי הוא תלמיד כיתה י"ב בתיכון שחקים בעיר, בנו של עובד העירייה יוסי ציצושווילי.

הפצוע השני באירוע, תושב עכו בן 28 המוכר למשטרה, עבר ניתוח במהלך הלילה, והוא מאושפז במצב קשה ויציב ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.

לעוד כתבות בנושא >> 

חשד לניסיון חיסול: נער וגבר נפצעו קשה מירי בנהריה

הוארך בשמונה ימים מעצרו של החשוד ברצח הבכיר במשמר בתי המשפט

המשטרה ידעה מראש? צו המעצר הוצא יומיים לפני ניסיון החיסול

אבי ציצושווילי ז''ל, נהרג מירי בנהריה
אבי ציצושווילי ז''ל, נהרג מירי בנהריה | צילום: באדיבות המשפחה

אבי מנשס, מנהל בית הספר הרב תחומי שחקים, שבו למד בן ה-17, סיפר על הדרך שבה האירוע השפיע על בית הספר. לדבריו, "נותנים בעיקר לתלמידים להתבטא, לשמוע על המצוקות שיש ואם וכאשר יש צורך מערבים פסיכולוג או יועץ".

"אי אפשר לצייר את זה כדבר שהוא קל. מי שצריך לטפל בזה הם המורים, שהם בעצמם במשבר קשה", המשיך המנהל. "מאתמול בעצם הקמנו חדר מצב של בית הספר בשיתוף פעולה עם משרד החינוך והעירייה".

על ציצושווילי אמר המנהל כי היה "מדהים, אהוב על כולם, חינני, שובב בטעם, יפה תואר. תלמיד כיתה י"ב מגמת הנדסת מכונות - שנרצח. פשוט כואב".

על בתוך כך, עבריין בכיר נורה הבוקר בירושלים. מצבו קשה. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים שערי צדק כשהוא בהכרה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע ונבדק החשד אם מדובר בניסיון חיסול. החשוד בירי נמלט מהמקום כשהוא רכוב על אופנוע.

זירת האירוע הירי בשכונת רמות בירושלים
זירת האירוע הירי בשכונת רמות בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, ביום רביעי שעבר, גבר כבן 30 נדקר למוות בדרך משה דיין בתל אביב. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו במצב קשה לבית החולים שיבא שבתל השומר, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו במהלך הלילה, לאחר שמצבו הידרדר. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה. הרקע ככל הנראה פלילי, שכן מדובר באדם שמוכר למשטרה.

"על אי התנועה בין שני הנתיבים שכב הפצוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעות חודרות בגופו", סיפרו חובשי מד"א יוסף נהון ושלמה לוי. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים והוא פונה לבי החולים כשמצבו קשה ויציב".

מוקדם יותר היום, בית משפט השלום בירושלים האריך בשמונה ימים, בהסכמה, את מעצרו של החשוד ברצח שכנו עמוס סער בן ה-55, בכיר במשמר בתי המשפט, שנדקר לפני כשלושה שבועות למוות בשכונת הר חומה שבעיר.

לפני כשלושה שבועות, כאמור, סער נדקר למוות בשכונת הר חומה. במהלך סריקות נרחבות באזור, המשטרה איתרה ועצרה חשוד בשנות ה-30 לחייו והוא הועבר לחקירה. זמן קצר לאחר מכן, גבר בשנות ה-50 לחייו נעצר בחשד למעורבות באירוע, כאשר יש לו קשר לחשוד הראשון. על פי החשד, הרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך בין שכנים.