מאור מליקסון פרש מכדורגל: "יהיה לי חור בלב"

על רקע הפציעה, הכדורגלן הכריז על סיום הקריירה המקצוענית שלו במסיבת עיתונאים ופרץ בבכי: "ניסיתי לחזור, שיקום ארוך ועבודה קשה, אבל לפעמים צריך להסתכל למציאות ולהגיד שנגמר"

זמן צפייה: 03:16

אחרי 18 שנות קריירה: הכדורגלן מאור מליקסון הודיע היום (רביעי) על פרישתו. זאת על רקע ניתוח בקע שהסתבך, שמנע ממנו לחזור למגרשים במשך חצי שנה. שחקן הפועל באר שבע חזר בחודש שעבר, אך ניכר היה שלא הצליח להתאושש לגמרי מהפציעה.

"כששחקן מודיע על פרישה, שואלים אותו אם היה עושה משהו אחר", פתח מליקסון את דבריו, "אז כן, אולי הייתי עושה דבר אחד שונה. תגידו לי שזה מוזר וזה חלום של כל אחד - אבל לא הייתי יוצא לאירופה. לא הייתי עוזב את הפועל באר שבע".

מליקסון דיבר במסיבת עיתונאים שבה לקחו חלק גם נשיאת קבוצת הפועל באר שבע אלונה ברקת ומנכ"ל המועדון אסי רחמים. רגע לאחר שהחל לדבר, פרץ בבכי לא הצליח להמשיך - כך שברקת נחלצה לעזרתו והקריאה במקומו את נאום הפרישה. "נכון, הצלחתי בפולין ובצרפת, חוויתי שנים מדהימות והכרתי חברים לחיים, אבל זאת הייתה טעות לעזוב את האהבה הזו. כל שנייה בחוץ הייתה בשבילי שנייה מבוזבזת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הבחירה של בת ה-13: להישאר לבד בארץ – או לעזוב עם האם שמגורשת

מחשדנות כלפי העולים ועד לקבלה: כך הפך "נובי גוד" לחג ישראלי

350 הרוגים, עלייה של 10% בתאונות הקטלניות: סיכום 2019 בדרכים

מאור מליקסון, שחקן הפועל באר שבע בהודעת הפרישה
מאור מליקסון, שחקן הפועל באר שבע בהודעת הפרישה | צילום: חדשות 13

"כולם אמרו שנגמרה לי הקריירה, אבל אתם, המעריצים, לא ויתרתם עליי ועטפתם אותי באהבה", המשיך. "אם נדמה לכם שהייתי קצת אדיש לזה, תהיו בטוחים שלא. הייתי נבוך. הרגשתי אתכם ביציעים כל שנייה ובאמת שאין לי מושג למה מגיע לי כל הטוב הזה. אני הולך בעיר ומוקף באהבה וחיבוקים מכל מקום. מי אני? סך הכול ילד צנום וביישן מיבנה שרק רצה לשחק כדורגל ולשמוח אתכם".

מליקסון הסביר כי סיבת הפרישה היא הפציעה ממנה התקשה לשוב לתפקד כראוי. "ניסיתי לחזור, שיקום ארוך, אימונים ארוכים, עבודה קשה - אבל לפעמים צריך להסתכל למציאות בפנים ולהגיד שזה נגמר. יכולתי להמשיך עוד טיפה אבל אני מרגיש שאני לא מסוגל לתת את מאת האחוזים שלי - ומבחינתי זה קו אדום".

לבסוף חתם את דבריו ואמר "דעו שמעכשיו בלב יהיה לו חור - שאני בספק אם יהיה אפשר לסגור".

מאור מליקסון, שחקן הפועל באר שבע
מאור מליקסון, שחקן הפועל באר שבע | צילום: רויטרס

בין הקבוצות שמליקסון שיחק בהן נמצאות, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, וכמובן, הפועל באר שבע. הכדורגלן ניסה את מזלו באירופה, שם שיחק בין השנים 2013-2011 בקבוצת ויסלה קרקוב מליגת העל הפולנית ולאחר מכן בואלנסיין מליגת העל הצרפתית.