מאור אדרי ביטל את השתתפותו בעצרת רבין: "מדובר באירוע פוליטי"

הזמר, שהשתתף בעבר במופע תמיכה באלאור אזריה ובקליפ קמפיין הבחירות של הליכוד, הודיע כי לא יופיע בעצרת המרכזית - ברקע ביקורת שמתח עליו "הצל". "זה מזמן הפך לאירוע הסתה נגד הימין"

זמן צפייה: 01:53

יום לפני העצרת המרכזית לזכר ראש הממשלה יצחק רבין, הזמר מאור אדרי הודיע היום (שישי) בצהריים כי הוא מבטל את השתתפותו. זאת על רקע ביקורת שהושמע נגדו לאחר פרסום השתתפותו באירוע.

אדרי, שהשתתף בעבר בעצרת תמיכה באלאור אזריה ובקליפ קמפיין הבחירות של הליכוד, כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "בבחירות האחרונות הובלתי את קמפיין ראש הממשלה - עשיתי זאת מאהבה לארץ ולא מתוך מהלך פוליטי. כשביקשו ממני להופיע בעצרת לא חשבתי פעמיים, הרגשתי ששוב ראש הממשלה קורא לי. אך כשהתברר לי שמדובר בעצרת פוליטית - החלטתי לקחת צעד אחד גדול אחורה ולבטל את השתתפותי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

תיעוד: הפעוטה שנמלטה ברגע האחרון מהבית הבוער באריאל

יועצי רה״מ ליועמ״ש: עצור החקירה בשל כשלי המשטרה והפרקליטות

קצין בדרגת רס"ן נעצר בחשד לאונס חיילת

מאור אדרי
מאור אדרי | צילום: משה נחומוביץ

הודעה זו הגיעה אחרי שהצל העלה פוסט לעמוד הפייסבוק שלו, שבו קרא לזמר לבטל את השתתפותו בעצרת. "נראה לך מכובד לירוק בפנים של הקהל שלך? העצרת כבר מזמן לא עצרת זיכרון לאומית, אלא עצרת הסתה נגד הימין - עצרת שהשמאל לקח בשבי", כתב פעיל הימין. ממארגני המחאה נמסר כי אדרי "נכנע ללחץ של הימין הקיצוני".

העצרת תתקיים מחר בשעה 19:30 בכיכר רבין שבתל אביב, ובה ישתתפו יו"ר כחול לבן בני גנץ, כמו גם האמנים אביב גפן ושמעון בוסקילה.

הצל
הצל | צילום: יוטיוב