לאחר שעות של חיפושים: נמצאה גופת הגבר שנסחף אמש בים באשדוד

המשטרה בשיתוף כלל גורמי ההצלה חידשה הבוקר את החיפושים אחר גבר בן 30, תושב מולדובה, שנסחף בחוף לידו שבעיר. ספינות, צוללנים ומסוק ניסו לאתר את הגבר, שכאמור נמצא לבסוף ללא רוח חיים

זמן צפייה: 00:14

בתום שעות של חיפושים, המשטרה מצאה ללא רוח חיים את הנעדר בן ה-30 שנסחף אמש (שישי) בחוף לידו שבאשדוד. בשעות הבוקר המוקדמות המשטרה בשיתוף עם כלל גורמי ההצלה חידשו את החיפושים אחר הגבר, כבן 30 תושב מולדובה. בניסיונות האיתור השתתפו גם ספינות שיטור, צוללנים, ומסוק.

פרמדיק מד"א שהגיע לזירת האירוע סיפר: "כשהגענו לחוף, סימנו לנו להגיע סמוך לסוכת המציל. סיפרו לנו שהמציל הבחין בגבר צף במים מחוסר הכרה, במרחק של עשרות מטרים מהחוף ומשה אותו לחוף בעזרת אופנוע ים, ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בנושא >> 

שבוע אחרי האסון: נסגר אגם זיקים שבו טבע למוות מיכאל בן זיקרי

טרגדיה ברוסיה: ילד ישראלי בן 9 טבע למוות במהלך ביקור אצל סבו

אשתו של המחלץ שטבע: "הוא אמר לי 'הפעם זה עד המוות ביחד'"

חיפושים אחר הגבר שטבע באשדוד
חיפושים אחר הגבר שטבע באשדוד | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, ביום חמישי המועצה האזורית חוף אשקלון גידרה וסגרה את אגם זיקים, שבו טבע למוות לפני כשבוע מיכאל בן זיקרי, כשהציל ארבעה בני משפחה מטביעה. זאת, לאחר הביקורת שנמתחה על כך שמבקרים מתרחצים בו למרות הסיכון.

כאמור, למרות האסון, הרוחצים המשיכו להיכנס לאגם המסוכן לרחצה. ממועצת חוף אשקלון נמסר בתגובה: "לצערנו אירע מקרה טביעה באגם הסמוך לחוף זיקים, אגם אשר הרחצה בו אסורה. במקום מוצב שילוט האוסר בפירוש את הכניסה לאגם ומתריע בפני הסכנה הטמונה בכך".