"התקופה הכי ארוכה בלי טיסה": התייר הנצחי מגלה מחדש את הארץ

הקורונה תפסה את "לונלי פלג", שכבר ביקר ב-150 מדינות, באיי גלאפגוס. במקום להישאר באחד המקומות היפים בעולם, הוא בחר לחזור למשפחתו - וכמובן לטבע המקומי. "ישראל דחוסה בנופים מדהימים"

זמן צפייה: 12:03

פלג כהן, שמוכר יותר בתור "לונלי פלג", כבר הספיק להיות עד כה ב-150 מדינות. אולם, דווקא כשהיה נדמה ששום דבר לא יעצור אותו מהתזוזה התמידית שלו, הקורונה היכתה בעולם, החזירה אותו לארץ וגרמה לו "להתמסד" בה. על אף שהגעגוע שלו לאינסוף הבתים הזמניים בחו"ל עדיין חזק, הוא ממשיך לממש את פילוסופיית החיים שלו בארץ, תוך כדי שהוא מגלה כאן אהבה ישנה-חדשה.

"נראה לי שזו התקופה הכי ארוכה בשבילי בלי טיסה", אמר כהן, והוסיף: "בכלל להיות במקום אחד כל כך הרבה זמן זה לא רגיל לי, אבל אני מנצל את הזמן הזה לזוז ולטייל בארץ". את הטיולים בארץ הוא מעביר, בין היתר, עם חברי הילדות שלו אליאב ואור, שאיתם טייל בדרום אפריקה, ובחודשים האלה יצא איתם לקטע בשביל ישראל - מתל אביב לים המלח. במסעותיו בישראל, מקפיד פלג לשמר לעצמו פינה של עצמאות, מכיר מקומות חדשים, אנשים חדשים וגם חוזר אל אלה שאסף איתו במסע לאורך הדרך.

עוד בחדשות 13:

20 שנה אחרי: תיעוד בלעדי מימיה הראשונים של האינתיפאדה השנייה

שיא שלילי חדש: יותר מ-8,000 אובחנו אתמול; 708 חולים במצב קשה

בנק ישראל מעריך: עלות הסגר למשק – כ-10 מיליארד שקלים

גלאפגוס
גלאפגוס | צילום: רויטרס

כשיצא למסע שלו מסביב לעולם אז, לפני 15 שנים, הוא לא ידע איך ייראה הדרכון שלו היום. בינתיים, את חוויותיו הוא כתב בספר שזכה להצלחה רבה, "לונלי", ומאז הוא מצרף עוקבים רבים שמצפים לעוד סרטון או טיפ ממנו. עכשיו, כשהוא שוהה זמן "רב מדי" בארץ, הוא מתחיל לשכנע את הישראלים והישראליות לצאת ולטייל: "מה שבאמת מיוחד בישראל זה שהיא דחוסה בנופים. יש פה כל כך הרבה טבע ובאמת שהארץ שלנו מדהימה", הסביר כהן.

כש"לונלי פלג" חוזר בסופו של דבר לבית הוריו, הוא תמיד מביא את הטעמים שרכש במקומות שונים ברחבי העולם: "כשבן אדם אחר מארח אותך, אז פשוט לרדת לשוק ולקנות מצרכים ולהכין מהם אוכל של בית, או אפילו להכין מטבחים שלא יצא לו לאכול, זה תמיד אחלה דרך להגיד 'תודה' למי שמארח אותך".