בת 63 נהרגה מפגיעת אוטובוס בתל אביב: "תמיד דאגה לכולם"

הולכת הרגל נפגעה ברחוב אבן גבירול פינת דוד המלך. היא פונתה לבית החולים איכילוב בעיר, שם נקבע מותה. חבר לעבודה סיפר כי הנהג הפוגע ניסה לעקוף רכב פרטי בזמן פנייה. "הייתה בדרך לעבודה"

זמן צפייה: 02:06

הולכת רגל בת 63 נהרגה היום (שני) מפגיעת אוטובוס בתל אביב. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים איכילוב בעיר, אך שם נאלצו לקבוע את מותה. התאונה אירעה ברחוב אבן גבירול פינת דוד המלך, ולטענת אחד מחבריה לעבודה, הנהג הפוגע ניסה לעקוף רכב פרטי בזמן פנייה ופגע בה. הוא סיפר כי "היא כל כך אהבה לעזור לאנשים, רק אתמול גייסה אנשים שיכולים לעזור ולתרום מזון לנזקקים. היא תמיד דאגה לכולם".

לדבריו, היא הייתה בדרך לעבודה. החבר אף סיפר כי "יש לה ילדה שגרה בחו"ל ונולדה לה נכדה לפני שלושה שבועות. בתה כל כך דאגה לאמא שלה בתקופת הקורונה, ועכשיו היא נהרגה בכזאת תאונה מצערת". הוא שיחזר: "היינו שקועים בעבודה ואז הגיעו הודעות שהתרחשה תאונה למטה, ירדנו כשפינו אותה, ראינו את הצמיד הוורוד שמסמן שהיא עובדת עירייה והבנו שהיא נפגעה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"קור רוח קיצוני": אישום נגד המחבל מהפיגוע ביום הזיכרון בכפ"ס

בן 51 מגבעתיים נעצר בחשד שאנס את קרובת משפחתו

צה"ל הרס את ביתו של מחבל נוסף מהפיגוע שבו נרצחה רנה שנרב

זירת תאונת האוטובוס באבן גבירול בתל אביב שבה נהרגה אישה | צילום: מד''א

חובש מד"א בכיר, ערן נדלר, סיפר כי "במרחק של מספר מטרים מהצומת על הכביש, סמוך לאוטובוס, שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. התחלנו מיד בביצוע פעולות רפואיות מצילות חיים שכללו פעולות החייאה ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ והיא פונתה תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

אתמול נפצע בינוני רוכב קורקינט בן 28 לאחר שנפגע מאוטובוס ברחוב המלך ג'ורג' בתל אביב. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים איכילוב בעיר. במקביל, צעיר בן 24 התהפך עם רכבו למחלף בן ציון לכיוון שכונת בית חנינא בירושלים ונפצע בינוני. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בעיר.

זירת תאונת האוטובוס באבן גבירול בתל אביב שבה נהרגה אישה | צילום: איחוד הצלה