נערה נפצעה באתר החרמון - מצבה קשה; 4 עובדים עוכבו לחקירה

בת 16 נחבלה במהלך נסיעה על מזחלת במתחם מגלשות האקסטרים, ואיבדה את הכרתה. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי והיא פונתה במסוק לביה"ח רמב"ם. פעילות המתקן הושבתה ונסיבות האירוע נחקרות

זמן צפייה: 02:45

נערה בת 16 נפצעה קשה היום (רביעי), לאחר שנחבלה במהלך נסיעה על מזחלת במתחם מגלשות האקסטרים באתר החרמון, ואיבדה את הכרתה. הנערה נחבטה במזחלות מסיבה שטרם ידועה, והמתקן הושבת עד לתום התחקיר, בעת שהמשטרה בודקת האם מדובר בפציעה שנגרמה כתוצאה מרשלנות של האתר.

ארבעה עובדים באתר עוכבו לחקירה. הם נחקרים בחשד לרשלנות, עולה ומתחזק החשד כי הנערה לא הייתה חגורה. הסיבה לכך נחקרת.

צוות מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, העניק לה טיפול רפואי במקום, בין היתר על ידי שני חובשים של מד"א שהיו בחופשה מהעבודה ונכחו במקרה במקום. בהמשך היא פונתה במסוק צבאי לבית החולים רמב"ם שבחיפה, כשהיא מורדמת ומונשמת.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

גרמניה: רכב נסע לתוך קהל משתתפים בפסטיבל; כ־30 בני אדם נפצעו

בן 25 נהרג בתאונת דרכים בכביש 431; שלושה נוספים נפצעו

פיגוע הדריסה בירושלים: שיפור במצב החייל שנפצע קשה

האמבולנס שפינה את הנערה שנפצעה באתר החרמון
האמבולנס שפינה את הנערה שנפצעה באתר החרמון | צילום: דוברות מד''א

בתיעוד ניתן לראות את המסוק מתקרב אל מנחת המסוקים בבית החולים רמב"ם, נוחת ולאחר מכן מובלת הנערה במהירות על אלונקה אל תוך בית החולים.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-part-2602201628' autoplay='0' credit='דוברות מד"א' desc='צוריאל מלוך, פרדמיק מד"א' kid='1_sszoeixh' duration='65'']

צוריאל ודניאל מלוך, חובשי מד"א שנפשו במקום, סיפרו: "נפשנו באתר עם המשפחה שלנו, ובזמן גלישה באחד המתקנים הבחנו בצעירה שוכבת בסמוך למסלול. עצרנו את הגלישה וניגשנו אליה במהירות, תוך חיוג למוקד. היא הייתה מחוסרת הכרה, וסבלה מחבלת ראש. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי תוך קריאה לעזרה מצוותי האתר, וביקשנו ממוקד מד"א להזניק מסוק שיפנה אותה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל חילצנו אותה לעבר שטח הנחיתה, והעברנו אותה למסוק הצבאי שפינה אותה לבית החולים".