בן 25 נהרג בתאונת דרכים בכביש 431; שלושה נוספים נפצעו

הצעיר נהרג כתוצאה מתאונת דרכים עצמית של רכב פרטי, סמוך למחלף ראשונים. שלושה בני אדם פונו לבית החולים אסף הרופא במצב קל עד בינוני. מוקדם יותר מצא את מותו צעיר בן 30 בתאונה בכביש 5

זמן צפייה: 00:20

הקטל בדרכים: צעיר בן 25 נהרג הלילה (שישי) כתוצאה מתאונת דרכים עצמית של רכב פרטי בכביש 431, סמוך למחלף ראשונים. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי, ביצע בו פעולות החייאה ולבסוף קבע את מותו במקום. כמו כן, שלושה פצועים במצב קל עד בינוני פונו לבית החולים אסף הרופא.

אתמול צעיר בן 30 נהרג בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 5 מברקן לאורנית. צוות מד"א העניק לו במקום טיפול רפואי, ביצע בו פעולות החייאה וקבע אותו מותו במקום. שלושה בני אדם נוספים פונו, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, לבית החולים.

לכתבות נוספות בנושא:

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע כבן 44 נהרג בתאונה עצמית בצפון

הרוג ועשרה פצועים בתאונת דרכים בין משאית למיניבוס בכביש 40

יום קטלני בכבישים: רוכב אופנוע בן 25 מת בתאונה עצמית באשדוד

תאונת דרכים קטלנית בכביש 431
תאונת דרכים קטלנית בכביש 431 | צילום: יובל שיוביץ תיעוד מבצעי מד״א

חובש בכיר על אופנוע מד"א שניר אורי חלא, סיפר כי "מדובר בתאונה בין שני כלי רכב. נהג אחד הרכבים היה לכוד בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה, לאחר פעולות חילוץ מורכבות הוענק לו טיפול רפואי ובוצע בו פעולות החייאה, אך הוא סבל מפציעה משמעותית ונאלצנו לקבוע את מותו. שלושה נפגעים נוספים היו בהכרה, ובסיוע כוח רפואה צה"לי הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם אל בית החולים.

כמו כן, אתמול בלילה נהרג אלעד רמות, רוכב אופנוע בן 44 ממושב רמת צבי שבגליל, לאחר שהחליק בכביש 716 סמוך לעין חרוד. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים העמק כשמצבו אנוש, תוך ביצוע פעולות החייאה, שם לאחר זמן קצר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. שוטרי משטרת ישראל ובוחני תאונות דרכים הגיעו למקום ופתחו בחקירת הארוע. מבדיקה ראשונה עולה כי רוכב האופנוע איבד שליטה בעקומה, החליק והתנגש במעקה הבטיחות.

האופנוע שבו נסע ההרוג בתאונת הדרכים בכביש 716
האופנוע שבו נסע ההרוג בתאונת הדרכים בכביש 716 | צילום: דוברות המשטרה
פרמדיק מד"א, רומן בלמן, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש גבר כבן 40 ובסמוך אופנוע, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל פעולות החייאה מתקדמות, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קריטי".

ברביעי נהרג גבר כבן 50 ועשרה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בין משאית למיניבוס בכביש 40 סמוך לקרית מלאכי. ההרוג נלכד בחלקו הקדמי של המיניבוס כתוצאה מההתנגשות ומותו נקבע במקום עם הגעת צוות החירום של מד"א.