צעירה עברה החלקת שיער במספרה - ואושפזה בבית החולים במצב קשה

בת 22 הגיעה לספר וביקשה ממנו לעשות לה "החלקה אורגנית". היא פיתחה תסמינים כנראה בשל החומרים הכימיים שמשוחררים בזמן ההליך - והועברה לשערי צדק. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 02:18

צעירה בת 22 אושפזה במצב קשה בבית החולים שערי צדק, זאת אחרי שביצעה החלקת שיער וסבלה מקוצר נשימה חמור - כנראה בעקבות שאיפה של חומרים כימיקליים. היום (שלישי), אחרי חמישה ימים שבהם הייתה מאושפזת במצב קשה, היא שוחררה לביתה.

תחילת הסיפור בשבוע שעבר, אז הגיעה הצעירה למספרה של אלירן בן זיקרי בעיר הבירה וביקשה לעבור החלקה אורגנית. תוך כדי הליך ההחלקה היא החלה לחוש קוצר נשימה ופונתה במצב קשה לבית החולים שערי צדק - שם התברר כי היא סובלת מהרעלת דם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

בשל חשש מסכנות בריאותיות: נעצר הניסוי ב"תרופת טראמפ"

התפרצות הקורונה ברחובות: מורה רביעית בביה"ס "נבון" נדבקה

"קשר והכה בחגורה": מנהל בכת לב טהור הואשם בהתעללות בקטינים

החלקת שיער, אילוסטרציה
החלקת שיער, אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

"ברוב התכשירים של החלקות השיער יש פורמול", הסביר ד"ר אלכס גינזבורג, מומחה בהשתלות עור, "הפורמול זה חומר רעלי, שאם הוא נוגע בקרקפת, הוא יכול לחדור פנימה ולעשות הרעלה בדם".

בן זיקרי מצדו טוען כי המוצר שבו השתמש נמצא בפיקוח משרד הבריאות. עורך דינו חן הולנדר אמר כי "אנחנו סבורים שאין שום קשר, אפילו לא קטן שבקטנים, בין הפעולה הפשוטה שהצעירה הזו עברה במספרה. אנחנו חושבים שמדובר, למעשה, באיזושהי תגובה אלרגית שהיא פיתחה בלי שום קשר לשימוש בחומר".

החלקת שיער, אילוסטרציה
החלקת שיער, אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

משטרת ירושלים בשיתוף משרד הבריאות פתחו בחקירה. פקחים של משרד הבריאות פשטו על המספרה, ומחקירה ראשונית עלה כי בעל המספרה ככל הנראה עשה שימוש בחומרים כימיים פסולים. החומרים נלקחו לבדיקה.

כמו כן, המשטרה הגישה בקשה לבית משפט השלום בירושלים וביקשה לסגור את המספרה למשך 30 ימים בטענה שהמקום מהווה סכנה לציבור. השופט נעתר לבקשה באופן חלקי, וציין בהחלטתו כי יש לאפשר לעסק לפעול משום שאלו ימי קורונה - אולם אסר על הספר להשתמש בחומרים כימיים.