התפרצות הקורונה ברחובות: מורה רביעית בביה"ס "נבון" נדבקה

לאחר שהמוסד החינוכי נסגר בשל עובדת שחלתה, אשת צוות נוספת נמצאה חיובית לנגיף - אחרי שנבדקה פעמיים ויצאה שלילית. תלמידיה ייכנסו לבידוד. בהמשך היום יגיעו תוצאות בדיקות של 200 תלמידים

זמן צפייה: 05:42

מורה בבית הספר "נבון" שברחובות אובחנה היום (שלישי) בקורונה - העובדת הרביעית במקום שנדבקה בנגיף, נוסף לכמה תלמידים. זאת לאחר שנבדקה פעמיים וקיבלה תשובה שלילית. 22 תלמידיה ייכנסו לבידוד עד יום חמישי הקרוב. בהמשך היום צפויות להגיע תוצאות הבדיקות של 200 תלמידים בבית הספר.

עוד בחדשות 13:

אחרי שלושה שבועות: האם המדינה קיימה את ההבטחות לעסקים שקרסו?

מכה קשה לעצמאים: לא תהיה פעימה נוספת במענק משרד האוצר

אכזבה למכבי תל אביב: עונת היורוליג בוטלה בעקבות משבר הקורונה

חזרה ללימודים
חזרה ללימודים | צילום: רויטרס

בשבוע שעבר נודע כי ילד בגיל הרך נדבק בנגיף - אח של אחת התלמידות בבית הספר שנמצאה חיובית. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, 18 ילדים שביקרו בגן מאז נפתח מחדש ושלושה אנשי צוות נכנסו לבידוד.

יום קודם לכן אובחנו שני אחים הלומדים בבית הספר - לאחר שכזכור הוא נסגר בעקבות מורה שנדבקה בנגיף. בהמשך אובחנו שתי מורות נוספות במקום.

חזרה לבית הספר בימי קורונה
בית ספר (אילוסטרציה) | צילום: חדשות 13

"נעשה כל שלאל ידינו על מנת למנוע תחלואה נוספת", מסר אז ראש העיר, רחמים מלול. "פעלנו והתעקשנו על ביצוע בדיקות לתלמידים, ומתברר שצדקנו בדבר הצורך בקיומן. סכנת התפרצות מרחפת מעל התלמידים בישראל אם הממשלה לא תנקוט באמצעי זהירות נוספים. זהו רק בית ספר אחד מיני רבים בישראל אך ברור כי מסיכות ואלכוג'ל לא מנעו את התחלואה במקרה זה. אנו דורשים כי משרד החינוך ומשרד הבריאות ייקחו אחריות על הפעלה אחראית ובטוחה של מערכת החינוך בישראל".