עוצרים, יורדים מהרכב - ופותחים באש: תיעוד ירי לאור יום בחיפה

המצלמות לכדו את הרגע שבו שני רעולי פנים יצאו מרכב והחלו לירות לעבר בניין. נזק נגרם למבנה - לא היו נפגעים באירוע. היורים, תושבי לוד, נעצרו

זמן צפייה: 01:54

שני צעירים תושבי לוד נעצרו הבוקר (שני) בחשד כי ביצעו ירי בשכונת הדר בחיפה - ונמלטו. מצלמות שהוצבו ברכבו של אחד השותפים, שנסע אחרי היורים, הצליחו ללכוד את הרגע שבו השניים עוצרים את הרכב, יוצאים ממנו - ופותחים באש לעבר בניין. נזק נגרם למבנה - לא היו נפגעים באירוע. השניים נעצרו על ידי בלשי תחנת חיפה בשיתוף מתנ"א. החשד הוא כי הרקע לסכסוך הוא קרבות שליטה על שוק הסמים.

במקרה אחר, אשר אירע במוצאי השבת בקריית ים, תועד גבר רכוב על אופנוע יורד מכלי הרכב שלו - ויורה. בתקרית זו, גבר נפצע קשה. המשטרה איתרה את החשוד והאריכה את מעצרו בארבעה ימים.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2009070944' autoplay='0' credit='' desc='הירי בקריית ים' kid='1_4jrghww5' duration='12'']

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ראש עיריית אילת לפרופסור גמזו: "סגר לילי יוביל לחיסול העיר"

ועדת השרים אישרה: סגר לילי יוטל ב-40 ערים אדומות

הראיה החדשה במשפט דומא: גרסת אחמד דוואבשה שהיה בן 5 בפיגוע

ירי לאור היום בשכונת הדר בחיפה | צילום: חדשות 13

לפני כחודשיים, מצלמות האבטחה צילמו כיצד שני גברים עם קסדות רודפים אחרי גבר בחצר ביתו שבנחף עם אקדחים שלופים לכיוונו, תוך שהם יורים עליו. הגבר, בן 45, נפצע קשה. הוא פונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כאשר הוא מורדם ומונשם. כוחות משטרה הוזעקו למקום על מנת לסרוק אחר החשודים.