שריפה פרצה בקניון איילון ברמת גן; המבקרים פונו • תיעוד

הדליקה פרצה במסעדת "שיפודי התקווה", ככל הנראה כתוצאה מארון חשמל שבער. אין נפגעים באירוע והקניון נפתח מחדש. אדם בשנות ה-40 נעצר לאחר שסירב להתפנות ותקף שוטר

זמן צפייה: 00:57

שריפה פרצה היום (שלישי) במסעדת "שיפודי התקווה" בקניון איילון ברמת גן. שישה צוותי כיבוי והצלה השתלטו על האש וכיבו אותה, וכעבור שעה הקניון נפתח מחדש. לא דווח על נפגעים. מקור האש, ככל הנראה, בארון חשמל שבער.

כוחות הביטחון פינו את המבקרים מהמקום, מתוך שמירה על ביטחונם ובשל העשן הכבד. במהלך הפינוי, אדם בשנות ה-40 לחייו נעצר לאחר שסירב להתפנות ותקף שוטר, שפונה לבית החולים במצב קל.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190528-1855' autoplay='0' credit='יוסי ורומי מסיקה' desc='עשן כבד עולה ממסעדת "שיפודי התקווה" בקניון אילון' kid='1_j49iqg6p' duration='22'']

מקניון "עזריאלי איילון" נמסר: "צוות התפעול של קניון עזריאלי איילון, יחד עם כוחות הבטחון ומכבי האש, השתלטו במהרה וביעילות על שריפה מקומית אשר פרצה במטבח 'שיפודי התקווה' במתחם ההסעדה בקניון. הקניון כעת חזר לשגרה וממשיך להיות בטוח למבקרים ולעובדים. הגורם לשריפה יבדק לעומק על ידי הנהלת הקניון אל מול הרשויות וכול הגורמים המוסמכים על מנת להסיק את המסקנות ואופן הטיפול למניעת השנות מקרים כאלו בעתיד".

שריפה במסעדת שיפודי התקווה בקניון איילון, רמת גן
שריפה במסעדת שיפודי התקווה בקניון איילון, רמת גן | צילום: באדיבות כיבוי אש מחוז דן

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

דרמה בבנק בערד: חשוד בשוד התבצר בסניף - ונעצר בתום מו"מ

רצים ויורים פצצות תאורה: כך סוכלה הברחת סמים מלבנון • תיעוד

תמונותיה האינטימיות הופצו ברשת: "מסתכלים עלינו רק בתור גוף"

אתמול נהרג גבר כבן 50 בשריפה שפרצה בדירה בקומה ראשונה שבבניין מגורים ברחוב השקמה שבכפר סבא. כוחות הכיבוי חילצו אותו במצב אנוש כשהוא סובל מכוויות קשות, וצוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. נסיבות המקרה בחקירה.

"כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בחלונות של הדירה בקומה הראשונה", סיפר ניר עמרני, חובש בכיר במד"א. "כוחות הכיבוי פעלו לכבות את הלהבות ומיד כשהתאפשר עלינו לדירה בליווי הכיבוי וחילצנו גבר כבן 50 שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות ושאיפת עשן. הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

המקום בו פרצה השריפה בדירה בכפ''ס
המקום בו פרצה השריפה בדירה בכפ''ס | צילום: רועי סלומון, תיעוד מבצעי מד״א