"הוא פשוט התנפל עליה": בת 3 נפצעה בינוני מנשיכת כלב • תיעוד

אביה של הילדה שננשכה בכניסה לגן ברמת גן ע"י כלב מסוג פיטבול, סיפר לחדשות 13 על המקרה: "היא דיממה מהפנים - זה מסוג הכלבים שלא צריכים להסתובב בלי רצועה ומחסום לפה" • תיעוד רגע התקיפה

זמן צפייה: 02:07

ילדה בת שלוש נפצעה היום (רביעי) בינוני מנשיכת כלב מסוג פיטבול ברמת גן. אביה של הילדה סיפר לחדשות 13 על המקרה: "הוא היה בלי רצועה ובלי מחסום לפה. הוא התרוצץ ברחוב ובאיזשהו שלב החליט פשוט להתנפל על הילדה שלי, כשהיינו מחוץ לגן. זה מסוג הכלבים שלא צריכים להסתובב בלי רצועה ומחסום לפה".

"האירוע הסתיים בכך שהילדה של מדממת מהפנים ואני רץ איתה לקבל עזרה בגן, שם קראו לאמבולנס", אמר האבא והוסיף כי "הבעלים של הכלב ניסה לרוץ אחריו, הוא היה שם יחד עם השומר, עזר לי להוריד את הכלב מהבת שלי, לא דיברתי איתו בכלל. לא החלפתי איתו מילה אחת. אני רצתי איתה".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2012091726' autoplay='0' credit='תיעוד ראשוני הערוץ בטלגרם' desc='תקיפת הכלב בגבעתיים' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1607527776/swafrr_bm5ytn.jpg' kid='1_wew3laba' kid='1_wew3laba' duration='19'']

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כשנה וחצי לאחר ההתרסקות על הירח: "בראשית 2" יוצאת לדרך • חי

סער התפטר מהכנסת; האוזר: יש לי יותר מתחושה שדרכינו יצטלבו

"מבצעים מסווגים ופורצי דרך": אות הערכה לכמה יחידות בצה"ל

כלב שנשך פעוטה בכניסה לגן ברמת גן
כלב שנשך פעוטה בכניסה לגן ברמת גן

בשיחה עם חדשות 13, אם הילדה, אירית, סיפרה כי "בעלי התקשר אליי, סיפר שהבת ננשכה. הגעתי במהירות לבית החולים וראיתי שכל הפרצוף שלה נשוך - אני לא יודעת מה מצבה, אבל יש לה חתכים עמוקים". מקווים שלא יהיו צלקות על הפנים של הבת היפה שלי. לא הגיוני ששלחתי את הבת שלי תוך כדי שהיא מחזיקה את אבא שלה - וסיימתי בבית חולים כשמישהו לא שמר על הכלב שלו".

חובש רפואת חירום במד"א אברהם צוקר, אשר הגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הילדה שננשכה בפנים מוחזקת בידיים של אביה כשהיא בהכרה מלאה וכאובה. הכנסנו אותה לאמבולנס, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימום וחבישות ופינינו אותה במצב יציב לבית החולים".