"צרחתי בלי הפסקה": אם הילד שנשרף בנהריה שחזרה את רגעי האימה

אליס, אמו של איתי בן הארבע, שחזרה את הרגעים בהם זעקה לעזרה בזמן שדירתה עלתה באש. אבי לוי, ידיד המשפחה שחילץ את הילד מהחדר הבוער, סיפר: "נתתי מכות לדלת. היא התנפחה עד שנפתחה"

זמן צפייה: 02:12

בזמן שבנה, איתי בן הארבע, מאושפז עדיין במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, וסובל מכוויות קשות, אמו אליס, שחזרה היום (שני) את רגעי האימה שבהם בנה נלכד בשריפה שהשתוללה אתמול בדירתם בנהריה. "צרחתי בלי הפסקה, לא זוכרת מה, אבל צרחתי. עבר לי בראש שהילד הלך", סיפרה אליס.

"קלטתי שיש עשן שחור, אז צעקתי לידיד שלי שהגיע עשר דקות קודם, ואז הוא ניסה להוציא אותו, כי אני ממש לא הצלחתי", המשיכה האם. אליס הסבירה איך פרצה הדליקה ואמר כי איתי "לקח מצית של מהמגירה, נכנס לחדר, הוריד מזרן על הרצפה וככה הוא סגר את הדלת ולא הייתה לי גישה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ממנהיגי הארגון והאחראי לטבח היזידי – זהו מנהיג דעא"ש החדש

בן גביר: "נרוץ עד הסוף; הציעו לי תפקיד שגריר כדי לפרוש"

"אישה שתטפל באישה": הכירו את יחידת החובשות החרדיות

איתי בן ה-4, נשרף קשה בנהריה ואמו, אליס
איתי בן ה-4, נשרף קשה בנהריה ואמו, אליס | צילום: חדשות 13

אבי לוי, ידיד המשפחה, לא חיכה עד להגעת כוחות הכיבוי, וכשהבין שאיתי לכוד בדירה זינק פנימה לחדר וחילץ אותו. "הבית בער. היה לי חשוב להוציא את אליס קודם החוצה למרפסת ואז לנסות לחלץ את הילד", שחזר לוי. "הדלת הייתה סגורה, נתתי מכות לדלת. היא התנפחה עד שנפתחה. ראיתי את הילד על המזרן, ומשכתי אותו החוצה".

אבי נפגע משאיפת עשן, וגם אליס נפגעה בשריפה. כעת, שניהם מאושפזים במצב קל לא הרחק מאיתי. חוקרי הדלקות בשירותי הכבאות בצפון קבעו מוקדם יותר היום כי השריפה נגרמה כתוצאה ממשחק במצית והאש התפשטה במהירות בכל חלקי הבית.