צו סגירה לאולם פופ אנד פופ בת"א שקיים הופעות בניגוד לכללים

המשטרה הוציאה צו מנהלי לשבעה ימים לאולם אירועים שהפר את ההוראות לשעת חירום, ובסוף השבוע אפשר לאמנים להופיע ולקהל לרקוד. גורם במשטרה: "לא מדובר רק באירוע אחד"

זמן צפייה: 02:10

המשטרה הוציאה הערב (שני) צו סגירה מנהלי למשך שבוע שלם ל"פופ אנד פופ", אולם אירועים בתל אביב, אשר קיים בסוף השבוע הופעות ואפשר ריקודים - זאת בניגוד לכללים ולתקנות לשעת חירום עליהן הורתה הממשלה. "לא מדובר באירוע אחד", אמר גורם במשטרה לחדשות 13, "אנחנו מעריכים כי העסק היה פעיל לא רק במסיבה הזאת".

בימים האחרונים הובאו לידי המשטרה סרטונים שבהן נראה כי באולם - שכאמור, בכלל היה אמור להיות סגור בהתאם להגבלות החדשות, הופיעו כמה אמנים ובמקום התקיימות ריקודים. על פי הסרטונים, אף אחד מהנוכחים לא עטה מסכה ולא שמר על ריחוק חברתי. בעל המקום זומן לשימוע, זאת "לנוכח חומרת העבירות ויצירת סיכון לבריאות הציבור וביטחונו", הסבירו במשטרה.

מנגד, "פופ אנד פופ" טוענים כי הם כן הקפידו על נהלי משרד הבריאות, ומסרו: "הייתה הקפדה הדוקה על כניסה עם מסיכות ומדידת חום, הייתה הקפדה על מספר אנשים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, והמצולמים ללא מסיכות היו במתחם הקינוחים במסעדה. להבא נקפיד גם שהלקוחות ישארו עם מסכה לכל משך שהותם במסעדה. זו תקופה רגישה שחשוב לשמור על החוקים למען כולם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתי הספר של הקיץ יפעלו השבוע – ביום חמישי יוחלט לגבי ההמשך

"שר האוצר מנותק מהעם": עימות חריף בין זוהר לשר כ"ץ • צפו

מתרחקים מחו"ל: סגירת השמיים תימשך לפחות עד 1 בספטמבר

אולם אירועים
אולם אירועים | צילום: יח''צ

כזכור, לפני כשבועיים, בשל העלייה במניין הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל, הממשלה אישרה הגבלות נוספות על המשק. באותו היום נקבע כי כחלק מההגבלות ייסגרו, בין היתר, אולמות האירועים, המועדונים והברים - רק כמה שבועות לאחר שנפתחו בתום חודשים של סגירה.