הברזילאים באים: כדורגלני העבר מגיעים למשחק ראווה בישראל

למשחק מול כוכבי העבר של נבחרת ישראל, שייערך באיצטדיון סמי עופר, יגיע גם רוברטו קרלוס - שמוכר בזכות הבעיטות המסובבות שלו: "הייתי בועט עד שהרגל שלי הייתה מתנפחת"

זמן צפייה: 01:08

כוכבי הכדורגל הגדולים ביותר של שנות ה-'90 וה-2000 שהובילו את ברזיל לזכיות בגביע העולם ישחקו היום (שלישי) במשחק ראווה באיצטדיון סמי עופר מול כוכבי העבר של נבחרת ישראל. אחד מהם הוא רוברטו קרלוס, אחד מגדולי הכדורגלנים בהיסטוריה. הוא היה המגן השמאלי הטוב בעולם, אבל מה שהפך אותו לאגדה זה הבעיטות הבלתי אפשריות שלו שהסתחררו בזווית דימיונית וקרעו רשתות. פרשני הספורט אפילו פנו למדע כדי לנסות ולפענח את התופעה שנקראת רוברטו קרלוס.

עכשיו, הוא כאן בישראל, בין היתר כדי לחשוף את הסודות המקצועיים: "תמיד אחרי האימונים הייתי נשאר להתאמן עוד 30, 40 דקות. הייתי בועט ובועט בכדורים עד שהרגל שלי הייתה מתנפחת. זה תמיד היה החוזק שלי – המהירות והבעיטות. כשאתה לובש את המדים של ריאל מדריד אתה חייב לנצח. תיקו לא מספיק. אותו דבר עם נבחרת ברזיל. ברגע שאנחנו לובשים את המדים של המדינה שלנו, חייבים לנצח".

לכתבות נוספות בנושא >> 

"אירוע היסטורי": משחק הכדורגל בין נבחרת סעודיה לנבחרת הרשות

לראשונה זה 40 שנה: נשים הורשו לצפות במשחק כדורגל באיראן

נבחרת ברזיל
נבחרת ברזיל

קרלוס היה כוכב בריאל מדריד. ב-11 עונות בספרד הוא זכה בארבע אליפויות "לה-ליגה" בשלושה אליפויות אירופה והיה חלק מה"גלקטיקוס" המתיולוגיים יחד עם פיגו, זידאן ודייוויד בקהאם. "הנבחרת הייתה מגובשת מאוד. הבעיה היא שכולם רוצים לנצח אותנו", הוא מספר. גם במדי ברזיל הוא כבש פסגות, כשהשיא היה זכייה בגביע העולם ב-2002 שבה נבחר ל-11 של הטורניר.

היום הוא יעלה למגרש בין אגדות נבחרת ישראל לבין אגדות נבחרת ברזיל כמו בבטו, אלדאיר וכמובן רונאלדיניו. היום בערב בסמי עופר, כוכבי העבר יעלו לדשא וינסו לספק חווייה לצופים שזוכרים את ימי הזוהר שלהם, ורוצים לסחוט עוד כמה רגעי קסם מהאגדות שהיו באמת.