תושב הצפון שפך סולר על אשתו - על פי החשד ניסה להציתה

לאחר שבנם בן ה-20 הזעיק את המשטרה, נעצר גבר כבן 50 שחשוד בתקיפה ובניסיון הצתה של רעייתו בשנות ה-50 לחייה בעת שהיה בגילופין. האישה לא נפגעה ואף ביקשה מהשוטרים לבטל את התלונה

זמן צפייה: 02:01

תושב הצפון כבן 50 נעצר היום (ראשון), לאחר ששפך סולר על אשתו ועל פי החשד ניסה להצית אותה בזמן שהיה בגילופין. האישה, בשנות ה-50 לחייה, לא נפגעה, אך ביקשה לבטל את התלונה, לאחר שבנה בן ה-20 היה זה שהזעיק את המשטרה.

שלשום פונתה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע אישה בת 31 ממצפה רמון לאחר שנדקרה והוכתה על ידי בעלה, שנעצר לאחר המעשה. המשטרה שהגיעה לבית הזוג איתרה את האישה מתבוססת בדמה, אחרי שככל הנראה נדקרה באמצעות סכין והוכתה באמצעות מערוך. לזוג פעוט כבן שנה וחצי שהועבר אל השכנים בליווי גורמי הרווחה. לפני כשנה המשטרה טיפלה באירוע אלימות במשפחה בין בני הזוג בתל אביב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אביה של הנדקרת ממצפה רמון: "היא צעקה – הוא מרביץ לי, הצילו"

לאחר מאבק ממושך בסרטן: מירית הררי הלכה לעולמה

4 חודשים אחרי: הילדים שנדבקו בגל הראשון מספרים על מסע ההחלמה

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: בוצ'צ'ו

אתמול שבה בת ה-31 להכרה בבית החולים שבו היא מאושפזת. אביה סיפר שבתו התקשרה אליו דקות ספורות לפני המקרה, וצעקה: "נמאס לי, אני עוזבת, הוא מרביץ לי, הוא לא נותן לי ללכת, הצילו".

במקביל, נמשכת חקירת נסיבות המקרה, ובמשטרה בודקים את החשד כי הבעל תקף את אשתו בעקבות מאבק על בנם הפעוט בן השנה וחצי. השניים חיו עד לאחרונה בתל אביב, ועברו למצפה רמון בעקבות העבודה של אחד מבני הזוג. החשוד, מהנדס במקצועו, שכר את שירותיו של עו"ד ששי גז אשר ייעץ לו בשלב הזה לשמור על זכות השתיקה.