אסף אמדורסקי תוקף שוב: "כל מי שיש לו לפיד בוער מוזמן לבלפור"

הזמר קרא לעוקביו ברשתות להגיע להפגין מחר מול ביתו של רה"מ, ולא חסך בביקורת נגד "הנאשם המנהל שלושה כתבי אישום", כפי שכינה אותו. "החליט לבדו לעצור את מה שמריח מתרבות או מפנאי"

זמן צפייה: 02:07

לאחר שביקר את מדיניות הממשלה בטיפול משבר הקורונה, וכן תקף את בנימין נתניהו כאשר אמר בהפגנת העצמאים כי הוא "צריך ללכת לכלא או לבית משוגעים", הזמר אסף אמדורסקי קרא הבוקר (שני) לעוקביו ברשתות החברתיות להגיע להפגנה שתתקיים מחר מול בית משפחת נתניהו בבלפור בירושלים.

"בדרך כלל העמוד פה נוהג לפרסם מופעים ואירועי מוזיקה", פתח את דבריו, "אבל מכיוון שהנאשם מבלפור החליט לבדו (פה אחד, קרחת אחת) לעצור את כל ענף המוזיקה, האירועים, התיאטרון, הסטנדאפ, הברים, בתי הקולנוע, המועדונים, חדרי הכושר וכל מה שמריח מתרבות או פנאי ולמוטט אותו על מאות אלפי עובדיו - ארשה לעצמי להדהד כאן תאריך חשוב: מחר 14.7. יום נפילת הבסטיליה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הבחירות בפולין: הנשיא המכהן דודה ניצח בפער קטן על יריבו

הממשלה אישרה: מענק סיוע בסך עד 7,500 שקלים יחולק לעצמאים

אב הילדים מהסרטון של רוי בוי: "כמו לדקור עם סכין ולהתנצל"

אמדורסקי הוסיף כי "כל מי שיש לו אפשרות להשיג לפיד בוער (תנועות הנוער, למשל, שנסגרו אף הן על ידי הנוכל בעל הבלורית עם התו הסגול) או סתם סיר או צופר מוזמן לסור לבלפור להשמיע את מחאתו בצורה ברורה וישירה. עד כאן למי שכבר הבין מי לטובתנו ומי סתם גזלן חסר מצפון".

בשלב זה, פנה לתומכיו של רה"מ - אשר לא חסכו ממנו תגובות זועמות ביממה החולפת מאז יצא נגד נתניהו בריאיון לחדשות 13, וביקש להסביר "מדוע מדובר בנוכל", לדבריו. "נבחר ציבור שמשתמש בזכר השואה למטרות פוליטיות ובה בעת מצביע נגד קצבאות לניצולי שואה - הוא נוכל! נבחר ציבור שמעלה לעצמו את המשכורת ומסדר לעצמו הטבות מס אדירות בזמן שהוא מטיל סגר על המשק ומדרדר מיליון וחצי לקו העוני - הוא נוכל!"

אסף אמדורסקי
אסף אמדורסקי | צילום: חדשות 13

"נבחר ציבור שמצביע נגד קיצבאות נכים, מעכב פיצויים לתושבי עוטף עזה, מעכב סיוע (שאושר מזמן) למלחמה באלימות נגד נשים, מצביע נגד נכי צה"ל והלומי קרב - הוא נוכל מסוכן! נבחר ציבור שמקדם את שוד הגז - נוכל! נבחר ציבור שמאפשר זיהום ומחליש את המשרד לאיכות הסביבה - הוא נוכל! נבחר ציבור שמצביע נגד קיצבאות לקשישים - נוכל! נוכל! נוכל!"

הזמר המשיך לתקוף את נתניהו, וכתב כי "נבחר ציבור שמקים ועדת קורונה ומסתיר את פעילותה באי שקיפות מעוררת בחילה - נוכל בן נוכל!". בהמשך, התייחס למטוס הפרטי של ראש הממשלה, לפרשת סלומון טקה, וכן לעימותים בין השוטרים לאזרחים על רקע החובה לעטות מסכות במקומות ציבוריים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו
נפגש עם העצמאים בניסיון ללבן את המחלוקות. נתניהו | צילום: חדשות 13

"מדובר בנאשם המנהל כרגע שלושה כתבי אישום חמורים: שוחד, מרמה והפרת אמונים. קצת קשה לנהל מדינה במשבר בו זמנית. מחר", סיכם אמדורסקי, "רחוב עזה, ירושלים, 19:30 מפילים את הבסטיליה. תביאו שחפ"צים כי הכלבלב לביטחון פנים כבר הזמין את היס"מ ואולי גם את מג"ב. ככה זה בדיקטטורות - מפעילים את שירותי הביטחון נגד העם".