עם קעקוע זהה לזה שעשה: חבריו של עמית בן יגאל מנציחים אותו

אמו, זוגתו וחבריו לצוות של הלוחם שנפל לפני 3 שבועות בחרו להנציח אותו בדרך מיוחדת. זאת, בנוסף להנצחות אחרות בבתי ספר שונים. "עמית אמר: 'כשנשתחרר - אנחנו חייבים לעשות קעקוע יחד'"

זמן צפייה: 03:23

את ברכת יום ההולדת שכתב עמית בן יגאל, לוחם גולני שנפל לפני שלושה שבועות, לבת זוגו, אושר, היא הייתה אמורה לקבל רק מחרתיים, ביום הולדתה ה-19. "יש לך היום יום הולדת וזה יום ההולדת הראשון שאנחנו חוגגים יחד אבל לגמרי לא האחרון", כתב עמית.

מאז נהרג בפעילות מבצעית, חבריו לסיירת עורב של גולני לא עוזבים את אושר לרגע, מנסים למלא את החלל שהותיר אחריו. "הוא היה החבר הכי טוב שלי אז כל הדברים שאת מספרת, שאת לא מספרת לחברות שלך - אז את מספרת לו, והוא כבר לא שם", הסביר אושר. "עכשיו, אחרי מה שקרה, יש לי עוד 20 אחים. הצוות שלו מחבק, אוהב. אז הם שם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

116 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה – הכי הרבה מאז מאי

נתניהו לראשי המתנחלים: קצב התקדמות הסיפוח תלוי בעמדת ארה"ב

תיעוד: כוח צה"ל הותקף בנגב במהלך מרדף אחר חשודים בגניבת ציוד

אושר חנום ועמית בן יגאל
אושר חנום ועמית בן יגאל | צילום: פייסבוק

עמית, שאהב את הים קעקע, על ידו גל יחיד שהפך השבוע לסמל ולזיכרון, לכן כל צוותו, בת זוגו ואמו עשו קעקוע דומה על פרק היד. עמית גם הצליח להיכנס גם ללבם של אנשים שלא פגשו אותו מעולם - אושר סיפרה כי "קוראים לגן על שמו, יש סדנאות בבית ספר לזכרו. שלחו לאיזה חמישה בתי ספר שיש בכניסה עמית עם התמונות וכל המשפטים שהוא היה אומר".

"אני מדבר עם הבן שלי ואני אומר לו, עמית, שיחקת אותה. תראה איזה יופי. תסתכל איך חיברת אנשים", אמר אביו. כמו כן, כאמור, הגל של עמית נמצא היום גם על ידה של אמו נאוה, סימן לכאב שלא ירפא לעולם. "עמית אמר, כשאנחנו נשתחרר, אנחנו חייבים לעשות קעקוע יחד. כשאני עושה את הדבר הזה, אני רואה את היד של עמית וזה מנחם אותי", אמרה.

עמית בן יגאל שנהרג מפגיעת אבן
עמית בן יגאל שנהרג מפגיעת אבן | צילום: דובר צה''ל