אם ובתה נמצאו בדירה בעפולה ללא רוח חיים; הנסיבות בבדיקה

גופותיהן של קשישה בת 81 ובתה בת ה-62 נמצאו במצב ריקבון בדירה ברחוב אבן גבירול בעיר. צוות מד"א הגיע למקום לאחר שהתקבל דיווח על ריח חריף ונאלץ לקבוע את מותן. בשלב זה אין חשד לפלילים

זמן צפייה: 00:24

גופותיהן של שתי נשים, אם ובתה בנות 81 ו־62, נמצאו היום (שלישי) במצב ריקבון וללא סימני חיים בדירה ברחוב אבן גבירול בעפולה. צוות מד"א הגיע למקום לאחר שהתקבל דיווח במשטרה על ריח חריף שעולה מאחת הדירות, ומצא את השתיים כשהן ללא רוח חיים. לאחר בדיקה רפואית נקבע מותן. לדברי המשטרה, בשלב זה לא עולה חשד לפלילים.

פרמדיק מד"א שהגיע לזירת האירוע סיפר: "כשהגענו לבניין חברנו לכוחות הכיבוי שפרצו את הדירה, שתי הנשים היו מחוסרות הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקה לא נותר לנו אלא לקבוע את מותן".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"קו אדום": פרץ זימן לבירור את המורה שהשליכה תפוח לעבר נתניהו

נתניהו לוחץ להעלות את בני הפלאשמורה – עוד לפני הבחירות

פרופ' מביה"ח הדסה טס ליפן לפגוש את הישראלים החולים בקורונה

כוחות ביטחון והצלה בעפולה לייד הבניין בו נמצאו באחת הדירות שתי נשים ללא רוח חיים
כוחות ביטחון והצלה בעפולה לייד הבניין בו נמצאו באחת הדירות שתי נשים ללא רוח חיים | צילום: דוברות מד''א

קצת אחרי השעה 10:00 בבוקר התקבל דיווח במד"א על שתי נשים שנמצאות במצב של חוסר הכרה בדירה בעפולה. כוחות כיבוי והצלה הגיעו למקום ומשלא נענו - פרצו את דלת הדירה בכוח. לצוות מד"א לא נותר דבר אלא לקבוע את מותן במקום.

מוקדם יותר נקבע מותו של גבר בן 70 שנפגע אתמול קשה בשריפה בבית אבות ברחוב המעפילים בנהריה. הוא פונה אתמול לבית החולים רמב"ם בחיפה עם כוויות בכל חלקי גופו וסימני שאיפת עשן - ושם נקבע מותו.