הקטל בכבישים: רוכב אופניים חשמליים נהרג מפגיעת רכב ליד פ"ת

צוות מגן דוד אדום ביצע פעולות החייאה בגבר כבן 30 שנפגע בתאונת דרכים בכביש 5 סמוך למחלף מורשה, שבסופן נקבע מותו. חובש מד"א: "האופניים היו מפורקים לגמרי". אמש נהרגו שני רוכבי אופנוע

זמן צפייה: 00:39

רוכב אופניים חשמליים, אזרח זר מגאנה כבן 30, נהרג הבוקר (רביעי) מפגיעת רכב בכביש 5, בין צומת מורשה לצומת ירקונים, ליד פתח תקווה. צוות מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

חובש בכיר במד"א אבי יולין סיפר: "במרכז הכביש שכב הפצוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. האופניים החשמליים היו מפורקים לגמרי, כשחלקם בסמוך לרכב וחלקם פזורים על הכביש. הענקנו לפצוע טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת תאונת הדרכים שבה נהרג רוכב אופניים חשמליים ליד צומת מורשה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקורונה במערכת החינוך: תיכונים נוספים בי-ם ובבת ים ייסגרו

החתונה נדחתה בשל הקורונה, הזוג נפרד – והאשים את בעל האולם

"האדמה בוערת": בדימונה וירוחם מתקשים להתאושש ממשבר הקורונה

רוכב אופנוע בן 34 נהרג סמוך לנס ציונה
רוכב אופנוע בן 34 נהרג סמוך לנס ציונה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אמש נהרגו שני רוכבי אופנוע בשתי תאונות דרכים שונות בתוך שעה. רוכב אופנוע בן 34 נהרג לאחר שהתנגש שהתנגש ברכב חונה בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים לכיוון נס ציונה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי, אך לאחר נסיונות החייאה נאלץ לקבוע את מותו במקום.

פרמדיק מד"א אייל רוט סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו רכב חונה בצד הדרך, גבר כבן 34 שכב על הכביש ובמרחק של מספר מטרים ראינו אופנוע מפורק, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

אבראהים גאנם, נהרג בתאונה
אבראהים גאנם, נהרג בתאונה | צילום: באדיבות המשפחה

במקביל, אבראהים גאנם, רוכב אופנוע בן 18 נפצע אנוש לאחר שהתנגש ברכב תוך כדי נסיעה בשדרות ירושלים ביפו. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים וולפסון בחולון תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו.

חובש מד"א יוסף כורדי סיפר: "שהגענו למקום ראינו על שפת המדרכה ראינו צעיר כבן 20, שוכב מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, כשבמרחק 20 מטר ממנו היה אופנוע מעוך. מדובר באירוע קשה, לצערי, כשהסרתי ממנו את הקסדה זיהיתי את השכן שלי שאותו אני מכיר במשך שנים".