הקטל בכבישים: גבר ואישה נהרגו בתאונה בכביש 4; הרוג באיילון

גבר בן 65 מת לאחר שרכבו התהפך בכביש 20, סמוך למחלף השלום לדרום. קודם לכן, שניים כבני 60 התהפכו עם רכבם סמוך למחלף יבנה, וצוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותם

זמן צפייה: 00:27

הקטל בדרכים נמשך: גבר כבן 65 נהרג הלילה (שני) לאחר שרכבו התהפך בכביש 20, סמוך למחלף השלום לכיוון דרום. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. בעקבות התאונה המשטרה חסמה את הכביש לתנועת כלי רכב.

פרמדיק מד"א טום גרישין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשול הכביש, מתחת למחלף, רכב הפוך, ובתוכו גבר כבן 65 לכוד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אמש נהרגו אישה וגבר כבני 60 בתאונת דרכים עצמית, לאחר שהתהפכו עם רכבם בכביש 4 לכיוון צפון, סמוך למחלף יבנה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בהם פעולות החייאה ובסופן נאלץ לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. ככל הנראה, מדובר ברכב פרטי שהתנגש בגדר בטיחות מבטון והתהפך.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

אשת הכדורגלן הזר שהתאהבה בישראל – ופתחה בלוג תיירות

הכינרת עולה – אך טבריה שוקעת: בעלי העסקים מודאגים מעתיד העיר

"שמח שהשירים מקבלים את מקומם": עילי בוטנר מסכם עשור מוצלח

זירת התאונה במחלף השלום
זירת התאונה במחלף השלום | צילום: יששכר וייס תיעוד מבצעי מד''א

פרמדיק מד"א, אלון כהן, שהגיע לזירת התאונה בכביש 4, סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה. ראינו רכב מעוך ולצידו שכבה אשה כבת שישים, היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית ןלאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף כבן השישים נלכד בכסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב על ידי צוותי הכיבוי, ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו".

תיעוד מזירת התאונה בכביש 4 סמוך למחלף יבנה, שבה נהרגו גבר ואישה כבני 60
תיעוד מזירת התאונה בכביש 4 סמוך למחלף יבנה, שבה נהרגו גבר ואישה כבני 60 | צילום: יחזקאל איטקין

"מדובר בזירה קשה ומזעזעת", סיפר יוסי לנדאו, קמב"ץ זק"א לכיש שטיפל בזירה בכביש 4. "השניים נסעו ברכב פרטי וככל הנראה איבדו שליטה והתנגשו בעוצמה בעמוד בטון במקטע עבודות בכביש. כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2001191225' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד מבצעי מד"א' kid='1_9o1uk4xs' duration='17'']