אשת הכדורגלן הזר שהתאהבה בישראל - ופתחה בלוג תיירות

אלכס הויבך, רעייתו של בלם מכבי נתניה טים, מפרסמת לאלפי עוקביה ביקורות על מלונות והמלצות טיולים בארץ. בריאיון לחדשות 13, סיפרה על היחס החם שהיא מקבלת: "הישראלים הם אירופים עם חוצפה"

זמן צפייה: 04:11

אלפי עוקבות ועוקבים, רובם מגרמניה, נחשפים לבלוג של אלכס הויבך ולביקורות שלה על מלונות, שמורות טבע בארץ והמלצות על טיולים בישראל. כל החיבור הזה לארץ הגיע כמעט במקרה, כשהיא באה לכאן עם בעלה, בלם קבוצת הכדורגל מכבי נתניה, טים הויבך.

הויבך סיפרה על קבלת הפנים החמה שקיבלה מהישראלים: "כשהגעתי לארץ, לא ציפיתי שהאנשים יהיו אירופים עם קצת חוצפה. פגשנו הרבה אנשים שהיו פתוחים לעזור לנו במרכול וגם אוהדים של מכבי נתניה שהזמינו אותנו לארוחות ערב וחופשות".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הקבוצה הקטנה מהכפר הערבי בצפון – שהתמודדה מול בית"ר ירושלים

חולדאי מעכב תוספת מסילת רכבת: "העבודות יגרמו להצפות נוספות"

11,000 שוטרים וחסימות צירים: היערכות לפסגת המנהיגים בירושלים

אלכס הויבך
אלכס הויבך | צילום: חדשות 13

בכל הזמן שבו טים עסוק באימונים ובמשחקים וגם כאשר הוא בחופש, אלכס מתרוצצת ברחבי ישראל עם הסמארטפון ומנהלת בלוג מצליח בגרמנית ועמוד אינסטגרם שממליץ לתיירים על טיולים בישראל. הויבך אמרה כי היא "בישראל יש הרבה, יש שלג בהרים בצפון. אני אוהבת את הדרום מאוד".

לפעמים המצב הביטחוני עולה לדיון, זרים מתקשים להבין לפעמים את הניואנסים שבין רגיעה למתיחות. הוביך סיפרה על כך: "שואלים אותי אם בטוח כאן. אפשר לומר שזה לא מורגש בחיים היום-יומיים כאן ואנשים ממשיכים ללכת לים".