הפצועה מהתאונה בערבה: "בעלי ניסה לברוח - אבל לא הצליח"

יסמין אבו עסא, תושבת תל שבע שנפצעה בתאונה שבה נהרגו האחיות בן סימון, שחזרה בריאיון לחדשות 13 את רגעי האימה. "התמונות מהתאונה כל הזמן חוזרות אלי"

זמן צפייה: 02:28

יסמין אבו עסא, תושבת תל שבע שנפצעה אנוש בתאונה הקטלנית בערבה שבה נהרגו האחיות שיראל אסתר ומילה שרה בן סימון, שחזרה היום (רביעי) בריאיון לחדשות 13 את רגעי האימה שהובילו להתנגשות. זאת, לאחר שחל שיפור משמעותי במצבה.

"היינו בדרך חזרה מאילת לתל שבע", סיפרה. "פתאום רכב שהגיע ממול נכנס לנתיב שלנו. אחמד בעלי ניסה לברוח לשוליים, אבל לא הצליח. הוא ממש ניסה, אבל לא הספיק. הרכב ממול יצא לעקיפה ולא הצליח לחזור". עוד סיפרה אבו עסא: "היינו לכודים בתוך האוטו, ואנשים עזרו לנו לצאת. התמונות מהתאונה כל הזמן חוזרות אלי".

עוד בחדשות 13:

"שתי בנות יפהפיות": שיראל ומילה בן סימון נהרגו בתאונה בערבה

התאונה בערבה: האם התעוררה – ושמעה מהרופאים שאיבדה את בנותיה

תאונה בדרך לחופשה: שתי אחיות בנות 4 ו-7 נהרגו בכביש הערבה

התאונה בכביש הערבה שבה נהרגו שתי ילדות
התאונה בכביש הערבה שבה נהרגו שתי ילדות | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ביום חמישי נהרגו שתי האחיות, בנות ארבע ושבע, בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש הערבה בין עין יהב לכיוון פארן. צוותי מד"א ביצעו פעולות החייאה במקום בשתי הילדות, שבסופן נקבע מותן. אמן של הילדות נפצעה באורח קשה ואביהן נפגע בינוני. המשפחה, שעלתה לאחרונה מצרפת, הייתה בדרכה לחופשה באילת. אחיהן, תינוק בן שנה ושלושה חודשים, נפצע באורח קל. בני הזוג יסמין ואחמד אבו עסא, שנסעו ברכב השני נפצעו באורח קשה וקשה מאוד. חמשת הפצועים פונו במסוק מד"א ומסוקים צבאיים לבית החולים סורוקה.

בלילה הובאו השתיים למנוחות. אמן של הילדות, שכאמור נפצעה קשה, ואביהן שנפגע בינוני לא השתתפו בהלוויה. יום לאחר מכן התעוררה האם, לאחר שהייתה מורדמת ומונשמת מאז האירוע, ושמעה מהרופאים על כך שאיבדה את בנותיה.