התאונה בערבה: האם התעוררה – ושמעה מהרופאים שאיבדה את בנותיה

אמן של מילה שרה ושיראל אסתר בן סימון, שנהרגו בתאונה בדרך לחופשה, שבה להכרתה לאחר שנפצעה קשה ונחשפה לטרגדיה • מצבם של בני הזוג שנפגעו באירוע מוסיף להיות קשה

זמן צפייה: 02:28

(בווידאו: האחיות שנהרגו בתאונה בדרך לחופשה הובאו למנוחות)

תאונה בדרך לחופשה: אמן של האחיות מילה שרה ושיראל אסתר בן סימון, שנהרגו אתמול (חמישי) בתאונה הקשה בערבה, התעוררה היום לאחר שהייתה מורדמת ומונשמת מאז האירוע, ושמעה מהרופאים על כך שאיבדה את בנותיה.

אמש, כזכור, הובאו האחיות למנוחות באור עקיבא. אמן של הילדות, שכאמור נפצעה קשה, ואביהן שנפגע בינוני לא השתתפו בהלוויה.

לעוד כתבות בנושא:

"שתי בנות יפהפיות": שיראל ומילה בן סימון נהרגו בתאונה בערבה

למרות ממוצע של הרוג בכל חודש - התוכנית לשדרוג כביש 90 תקועה

התאונה בערבה: נבדק אם האחיות שנהרגו נחגרו רק בחלק התחתון

התאונה בערבה
התאונה בערבה | צילום: נדב אילון, מ''ע הערבה התיכונה

במשטרה בודקים מה גרם לתאונה הקטלנית, כאשר מחקירה ראשונית עולה כי אחד מכלי הרכב סטה מהנתיב בניסיון לבצע עקיפה - והתנגש בכלי רכב אחר שהגיח ממולו. עוד עולה החשד כי האחיות לא היו חגורות כראוי.

היום חל שיפור במצבה של האם, והוא נמצאת במצב בינוני ויציב ונושמת בכוחות עצמה. בעלה מאושפז במצב קל במחלקה הכירורגית בבית החולים סורוקה, ובנם התינוק מאושפז גם הוא במצב קל.

הלוויה שתי הבנות שנספו בתאונת הדרכים
הלווית שתי הבנות שנספו בתאונת הדרכים | צילום: שחר גולדשטיין, YNET

בתוך כך, מצבם של בני הזוג שהיו ברכב השני מוסיף להיות קשה. הגבר, שסובל מפגיעה רב מערכתית, נותח שעות ארוכות במהלך הלילה. זוגתו מאושפזת גם היא בטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת.

היממה האחרונה הייתה קטלנית במיוחד בכבישים. מלבד התאונה הקשה שבה כאמור נהרגו שתי האחיות ואמם ובני זוג נוספים נפצעו קשה, אמש נהרג ילד כבן חמש מפגיעת רכב בלוד, והלילה, הולך רגל כבן 70 נהרג מפגיעת רכב ברחוב אחד העם ברחובות. צוות פראמדיקים של מגן דוד אדום שהגיע למקום, איתר את הגבר ללא סימני חיים, ובתום בדיקות רפואיות נאלץ לקבוע את מותו.