בתום שעות של חיפושים: אותרה גופת הגבר שנסחף ליד זכרון יעקב

במסגרת החיפושים, אותר עלי אגבאריה שנעדר באזור נחל תנינים מאז אתמול בשעות אחר הצהריים, כשהוא ללא רוח חיים במכונית בתוך סחף המים סמוך לכביש 6

זמן צפייה: 02:39

חורף קטלני: צוות מגן אדוד אדום איתר הבוקר (שני) את גופת עלי אגבאריה תושב ערערה, ברכב שנמצא בסחף סמוך לגבעת ניל"י באזור זיכרון יעקב, במסגרת החיפושים אחריו מאז שנעדר מאז אתמול בשעות הצהריים בנחל תנינים.

פרמדיקית מד"א, מאי דיין, סיפרה: "מיד כשהתקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א על איתור הרכב במים והגבר שלכוד מחוסר הכרה בסמוך אליו הוזנק צוות אמבולנס למקום האירוע אבל עקב תוואי השטח לא הייתה גישה לנחל עצמו. לאחר פעולות החילוץ הגבר שהיה מחוסר הכרה הוצא מהנחל והובא ברכב לחבירה איתנו סמוך לרמת מנשה. הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בניידת לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מוחמד אגבאריה, אחיינו של עלי שעזר בחיפושים אחריו, סיפר כי "לקחנו את הבן שלו והוא הדריך אותנו איפה היה המקרה. חיפשנו שם שעות ארוכות, ובסוף הצלחנו לראות את האוטו בוואדי. הוא היה מונח ישר, חיפשנו בכל האזור לא מצאנו משהו. במזל אחד מהחברה אמר שאולי הוא נמצא מתחת לאוטו, קשרנו את האוטו והפכנו אותו ומצאנו את הגופה מתחתיו".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20200106-0958' autoplay='0' credit='' desc='אחיינו של עלי אגבאריה' kid='1_zfupgz8i' duration='49'']

עלי אגבארי, מכפר ערערה שבמשולש, נעדר בנחל תנינים
עלי אגבארי, מכפר ערערה שבמשולש, שאותר ללא רוח חיים בנחל תנינים לאחר שנסחף ונעדר | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בעקבות ההצפות: גבר נסחף עם רכבו בשיטפון בבנימינה – ונהרג

אסון המעלית בת"א: המשטרה תזמן את קבלן הבניין וחברת המעליות

"מלחמת עולם שלישית": השריפות באוסטרליה מסרבות להיכבות

הרכב שבו נמצא הלכוד ללא רוח חיים
הרכב שבו נמצא הלכוד ללא רוח חיים | צילום: מד''א

במהלך שעות אחר הצהריים והערב נערכו סריקות באזור נחל תנינים בעקבות דיווח על רכב שנסחף. על פי הדיווח, אגבאריה ובנו, כבן 22, עמדו על גג המכונית וכשהיא החלה להיסחף - הבן קפץ לגדה. לאחר מכן, האב נסחף והוא הוכרז כנעדר ויש חשש לחייו. מסוק משטרתי הוזנק לאוויר וכוחות החילוץ חיפשו אחריו, עד שאותרה גופתו הבוקר.

בתוך כך, אתמול נהרג ערן הרנשטט, בן 71 תושב בנימינה, לאחר שנסחף בהצפות בעיר ונלכד במכוניתו. הרנשטט נלכד ברכב בתוך מעבר תת קרקעי בעיר. צוותי כיבוי והצלה החלו בנסיונות חילוץ, ביצעו הנפה של הרכב, העמידו אותו על הגלגלים וביצעו סריקה נוספת לשלילת לכודים נוספים. הגבר חולץ על ידי הכוחות כשהוא מחוסר הכרה. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

מזג האוויר הסוער ששרר במהלך היום גרם לנזקים רבים במיוחד באזור הצפון. נחל הגעתון שבנהריה עלה על גדותיו והציף את הרחובות הסמוכים. בהנחיית המשטרה ובשל ההצפות באזור תחנת נהריה, נסגרה באופן זמני תחת הרכבת בעיר.

מוקדם יותר, שלושה בני אדם, אב ושני בניו, חולצו באזור כפר הנוער מאיר שפיה, לאחר שרכבם נתקע בנחל. שניים מהם חילצו עצמם באופן עצמאי. בד בבד, גן ילדים בקיבוץ הזורע הוצף בעקבות הזרימה החזקה של הנחל. למרבה המזל, האירוע קרה לאחר סיום יום הלימודים. נחל הזורע חצה בעוצמה רבה את הקיבוץ והוחלט כי תושביו הגרים ליד הנחל, יפונו בעצמם לבתים המרוחקים מהנחל.