זינוק במקרי המוות באיראן כתוצאה מהקורונה: "50 מתים בעיר קום"

על פי סוכנות ידיעות במדינה, עשרות בני אדם מתו בעקבות סיבוכים שגרם הנגיף הסיני. עם זאת, רשת הטלוויזיה הרשמית במדינה מדווחת על 12 מתים בלבד. בכיר איראני: יותר מ-250 איש נמצאים בבידוד

זמן צפייה: 06:37

נגיף הקורונה: סוכנות ידיעות איראנית דיווחה היום (שני) על זינוק במספר המתים בעקבות סיבוכים שגרם הנגיף הסיני, כאשר על פי הדיווח, 50 בני אדם מתו מהמחלה מאז זוהה הנדבק הראשון במדינה בתחילת החודש. עם זאת, רשת הטלוויזיה הרשמית בטהראן דיווחה מספר שעות קודם לכן על 12 מקרי מוות בלבד מתוך 47 בני אדם שנדבקו בווירוס. מנגד, בכיר איראני סיפר כי יותר מ-250 בני אדם נמצאים בבידוד בעיר קום.

בתוך כך, משרד הבריאות בקוריאה הדרומית הודיע הבוקר כי עלה ל-29 מספר התיירים הצליינים הדרום קוריאנים שביקרו בישראל בשבוע שעבר, והתגלו כנשאים של הנגיף. הרשויות המקומיות הזהירו כי קיים חשש שהצליינים יידבקו בזיהומים שונים, זאת משום שהם ביקרו במקומות הומי אדם. עד כה נמצא כי לפחות 170 אנשים באו במגע או היו בקרבה כזו או אחרת עימם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט על התקיפה בסוריה: "חיסלנו לפחות שישה מחבלים"

הגבר שהשתלט על המחבל במונסי דחה פרס כספי כי הוענק מ"ציונים"

דיווח: ראש המוסד ניסה להיפגש עם בכירי חמאס בקטאר

אישה עם מסיכה בשדה התעופה באיראן
אישה עם מסיכה בשדה התעופה באיראן | צילום: רויטרס

כבר בסוף השבוע נודע כי 11 מבין 39 חברי הקבוצה אובחנו כנגועים בווירוס ואילו השאר הועברו לבידוד. בקוריאה הדרומית מצפים לשובה של קבוצה נוספת שביקרה בישראל בשבוע שעבר - גם הם יוכנסו לבידוד על מנת לנסות למנוע את התפשטות הנגיף. טרם התברר היכן נדבקו הצליינים בווירוס - בישראל או בקוריאה הדרומית. עד עתה דווח על 763 מקרים של הידבקות בנגיף בקוריאה הדרומית - מתוכם שבעה מקרי מוות.

בתוך כך, הווירוס ממשיך להתפשט, כאשר ביממה האחרונה התגלו בבחריין ובאפגניסטן מקרים ראשונים של הידבקות. במקביל, בקוריאה הצפונית הוכנסו לבידוד 380 בני אדם - רובם דיפלומטים שאינם תושבי המדינה.