דיווח: ראש המוסד ניסה להיפגש עם בכירי חמאס בקטאר

על פי העיתון "אינדיפנדנט" בשפה הערבית, יוסי כהן ניסה להיוועד עם חאלד משעל בזמן ביקורו באמירות, אך הפגישה לא יצאה לפועל. עם זאת, הוא נפגש עם ישראלי שגר במדינה. חמאס הכחיש את הדברים

זמן צפייה: 00:30

העיתון "אינדיפנדנט" בשפה הערבית דיווח היום (שני) הבוקר כי ראש המוסד, יוסי כהן, ניסה להיפגש עם בכירי חמאס ששוהים בקטאר, ביניהם חאלד משעל, אך לבסוף הדבר לא יצא לפועל. חמאס הכחיש את הדברים בעוד ממשלת קטאר מסרה כי אינה מגיבה לפרסומים בתקשורת על הביקור. כמו כן, על פי הדיווח, מקור ישראלי סיפר כי במהלך הביקור, כהן נפגש עם אזרח ישראלי שגר בקטאר, אבל זהותו לא נחשפה.

בסוף השבוע חשף יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בתוכנית "פגוש את העיתונות" כי ראש המוסד ואלוף פיקוד דרום הרצי הלוי ביקרו בקטאר לפני כשבועיים. זאת, במסגרת מאמצי ההסדרה מול חמאס, והרצון הישראלי בהמשך הגעת הכסף הקטארי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בוקר מתוח: חסימות כבישים בעוטף, שיבושים בתנועת הרכבות באזור

ההסלמה בדרום לא צפויה להשפיע על תוצאות הבחירות • פרשנות

התחזית: מעונן חלקית עם ירידה קלה בטמפרטורות

יוסי כהן
יוסי כהן | צילום: רויטרס

בעקבות הפרסומים על נסיעתם, משפחת גולדין הודיעה כי היא דורשת לקיים פגישה דחופה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. במשפחה ציינו: "נתניהו התחייב שלא תהיה הסדרה בלי להשיב את הבנים מעזה. הפרסומים מעידים ששוב הוחמצה ההזדמנות".

לפני כן דווח בעיתון הלבנוני "אל-אחבאר" כי השליח הקטארי לרצועה, מוחמד אל-עימאדי, שהגיע לרצועה בלילה שבין חמישי לשישי, מסר לחמאס כי חלוקת הכסף הקטארי תתבצע עד לסוף השנה הנוכחית. זאת, לאחר שראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה, נפגש לאחרונה עם אמיר קטאר, תמים בן חמד.