האסיר שניסה לברוח כשהוא מחופש לבתו התאבד בתאו

קאלווינו דה סילווה, מנהיג כנופיה ברזילאית וסוחר סמים, נמצא בתאו ללא רוח חיים, לאחר שתלה את עצמו ככל הנראה באמצעות סדין. בתו ושמונה נשים נוספות חשודות שניסו לסייע בניסיון הבריחה

זמן צפייה: 00:47

האסיר קלאווינו דה סילווה בן ה-42, שניסה לברוח מבית סוהר בריו בעודו מחופש לבתו, נמצא מת בתאו היום בבוקר (שלישי). על פי הרשויות, הוא תלה את עצמו עם סדין. אתמול פורסם בטוויטר התיעוד בו הוא נראה פושט את בגדיו וחושף את זהותו האמיתית מתחת לתחפושת.

לפני ניסיון הבריחה דה סילווה כלוא בבית הכלא באנגו 3, ולאחריו הועבר לבאנגו 1, בית הכלא המאובטח ביותר בריו, שם כאמור תלה את עצמו. הוא נידון ל-73 שנה בכלא לאחר שהורשע כמנהיג כנופיה ברזילאית וסוחר סמים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עם פאה ומסכה: עבריין התחזה לבתו - וניסה לברוח ממעצר • צפו

אחות ההרוג בפיצוץ מטף בתל השומר: "היה אבא מושלם עם אהבה נטו"

נשק הושתל בבית בעיסאוויה לצורך צילומי סדרה – המשטרה התנצלה

האסיר הברזילאי שהתחפש לבתו
האסיר הברזילאי שהתחפש לבתו | צילום: חדשות 13

בתו של דה סילווה חשודה שסייעה לאביה בניסיון הבריחה, בעת שהגיעה לביקור ביום שבת האחרון. על פי החשד, סילווה השאיר אותה מאחור וניסה לצאת משערי בית הכלא כשהוא מחופש אליה, חובש מסכת לטקס, פאה ובגדי אשה. שמונה מבקרות אחרות, אחת מהן בהריון, חשודות גם הן במתן סיוע לאסירים שניסו לברוח.

בתי הכלא בברזיל עוברים זמנים לא פשוטים: רק בשבוע שעבר מתו 57 איש במהלך מרד. במקביל, אוכלוסיית האסירים של המדינה זינקה פי שמונה בשלושת העשורים האחרונים, והגיעה ל-750 אלף איש.